zie er een beetje tegen op.....

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door mama van nando, 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet het ik mag niet zeuren....mijn zoontje is nu 14 maanden en maandag ga ik weer aan de slag. Ik werk dan 3 dagen van 8.45 tot 16.00. Mijn scheetje is dan bij mijn moeder waar hij het reuze naar zijn zin heeft. Ik begin op een nieuwe school (ben docent) en dat vind ik wel erg leuk,maar ik ga mijn kleine man zo missen. Ik mis straks van alles ....hopelijk gaat hij de eerste echte losse stapjes nog even bij mama doen en niet bij oma... :(
    nou ja hopelijk heb ik het zo druk dat de dagen om zullen vliegen en na 14 maanden mag ik eigenlijk niet zeuren.

    groetjes Tamara
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Maar ik kan mij wel goed voorstellen dat je je zo voelt.
    Ik heb dat niet want ik werk in de nachtdiensten dus ik doe haar zelf naar bed en haal haar er 's ochtends ook weer uit.

    Maar ookal ben je elke dag bij je kleine mannetje, dan kun je ook nog dingen missen hoor!
    Ik ben weken bezig geweest om mijn dochtertje aan te sporen om te gaan lopen.
    Moest ik op een middag naar de tandarts en mijn kleine meid naar de oppas.
    Kwam ik na drie uur weer thuis van de tandarts , bracht mijn oppas mijn dochter weer thuis en ze kwam verdikkie lopend naar me toe!!!
    Al mijn werk voor niks want nou had ik die eerste stapjes nog niet gezien!!

    Dus op zo'n manier kun je ook dingen missen.
    Groetjes Jolanda
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kan me het ook voorstellen. Maar gelukkig heeft nando een heeeele lieve oma ;) en wat je zegt, je zult het zoooo druk hebben (ik weet er alles van, ben ook docente) dat de dag echt voorbij vliegt. Gelukkig werken docenten niet tot 18:00!

    groetjes
    natasja
     
  4. o joleij wat lullig zeg!!! net gemist.
    Jullie hebben allbei gelijk, thanks.
     
  5. AMEB

    AMEB Lid

    10 feb 2006
    10
    0
    0
    Maastricht
    Mijn zoontje van 14 maanden is al maanden vier dagen per week bij een gastouder. Ik heb het daar af en toe moeilijk mee omdat ik het erg veel vind. Ik had in het begin ook het gevoel dat ik vanalles miste. Maar ik heb steeds meer het gevoel dat de eerste keer los staan of het eerste stapje waar je zèlf bij bent nèt zo bijzonder is, ook al heeft iemand anders hem het ook al eens zien doen. Het is dan misschien niet [/i]zijn eerste keer, maar wel mijn eerste keer.

    Hoe bevalt het inmiddels met werken?

    Groetjes,
    Anne-Marie
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Mijn dochter gaan ook beide naar een gast ouder .
    Maar mijn dochters zijn beide zo lief geweest om onze vakanties (2003 en 2005 ) uit tezoeken om de 1e stapjes te zetten :)
    Ik was er ook bang voor dat het zou moeten missen allemaal .
    Maar ik heb alles zelf mee gemaakt :)
    De eerste keer rollen , zitten,staan en ook de 1e stapjes , wat was ik trots :D
    Heb meteen iedereen gebeld die ik kende :oops: :oops:

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina