Dank je wel meid... We missen je wel bij de dec mama's hoor. Kom je daar snel weer eens hallo zeggen? Babyengel Jij bent toch direct aansluitend weer zwanger geraakt he? Had je al ergens gefeliciteerd, maar bij deze nog eens.... Dus dan is jouw eisprong wel gewoon geweest ondanks dat je nog HCG in je bloed had? Heb een boel ovu-testen gehad van mijn vriendin die nu zwanger is van de laatste en die worden gelukkig wel elke dag ietsjes lichter. Teststrip is nu even duidelijk als de controlestrip en 4 dagen geleden was deze nog een stuk donkerder. Blijf nu gewoon doortesten en hoop dat hij ergens in de loop van volgende week weer donkerder wordt. Merk ws zelf wel als mijn ei eraan komt, maar omdat het nu toch een beetje anders is test ik nu maar even door. Ben gewoon erg ongeduldig...
Ja klopt, ben direct weer zwanger geworden. En dank je wel nog Bij mijn laatste miskraam was het HCG al uit mijn lichaam toen ik begon te bloeden. Mijn miskraam van vorig jaar januari verliep anders, toen heb ik nog een tijdje hcg in mijn bloed gehad (ongeveer 3 weken na de miskraam). Mijn cyclus kwam ook niet gelijk op gang. De eerste twee cyclussen na die miskraam heb ik geen eisprong gehad. Daarna gelukkig wel weer. Geduld is een schone zaak, maar moeilijk, ik ken het. Bij de meeste vrouwen komt de cyclus wel sneller op gang als het hcg helemaal uit het lichaam is. Hopelijk is dat voor jou ook zo. Richt je op je twee mooie meiden, probeer positief te blijven voor de toekomst, je bent vast gauw weer zwanger. Geef ook ruimte voor je verdriet. Verwerking van een miskraam is ook niet iets wat maar binnen een maand gedaan moet zijn. Veel sterkte ermee!