Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt. Nu zag ik op een dag een heel licht streepje en de dag daarna een super felle streep. Daarna niets meer, ook niet heel erg licht. Is het normaal dat je maar zo kort wat kan zien op de tests? Ik heb de dagen op dezelfde tijd getest en twee uur daarvoor niet gedronken. Het is natuurlijk wel erg duidelijk, dat is erg fijn .
Ik heb zojuist een superpositieve ovutest geplast, terwijl hij vanmorgen nog maar een vaag lijntje was... (eerste ronde met ovutesten, dus test nog twee keer per dag) het kan dus zijn dat je LH-piek tussen de twee testen door kwam... Heb je de felle piek gisteren of eergisteren gehad? dan kan het misschien geen kwaad te gaan klussen, aangezien je ei pas na 24-36 uur springt! zal even een foto toevoegen van m'n lijstje, echt bizar zo'n verschil!
Dank je wel voor je reactie. Was aan het begin van de week, dus hebben die dag en de twee dagen daarna geklust . Zou inderdaad goed kunnen dat hij tussen de twee testen in gezeten heeft. Maar vond het erg opvallend zo ineens zo duidelijk en totaal geen afbouwfase. Nu weet ik ook niet of dat moet hoor. Bedankt voor je foto's. Ik had de eerste dag echt een heel onopvallende streepje. Nu maar afwachten dus, zou nu al wel willen testen, haha. Beetje onzinnig maar is gewoon erg spannend.
Goed dat jullie geklust hebben rond die tijd, dan heb je hem iig niet gemist! hahaha, en heel herkenbaar die testdrang Spannend he? Succes meid!