Hi meiden, ik ben poosje weg geweest omdat ik het allemaal zo zat was na de laatste ronde. Nu zou ik eigenlijk zondag mijn NOD hebben. Echter nog niks en geen enkele teken dat het er aan komt. Wel een gespannen onderbuik. Maar dat kan ook van alles zijn. Ben dus nu 3 dagen na NOD maar durf niet zo goed te testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Wil zo graag dat het raak is. Wat zeggen jullie? nog een week wachten of morgen ochtend testen? xx
Als je nu al 3 dg na nod zit en er is nog geen ongi te bekennen,zou dat goed nieuws kunnen zijn Testje wagen dus zou ik zeggen,succes ik duim voor je en laat je t ons weten?
Oh wat knap je geduld! Ik zou ook testen met een gevoelige test (Kruidvat ofzo) zodat je duidelijkheid hebt!
Heb je je nod berekend aan de hand van de laatste menstruatie, of met je eisprong? In dat laatste geval zit je heel veilig: de luteale fase verschilt meestal niet zoveel van maand tot maand. Maar ook als het aan de hand van je laatste menstruatie was: een paar dagen overtijd is een heel goed teken! Succes morgen. Ik test met je mee - zelfs mijn man heeft intussen testdrang.
Had gerekend vanaf laatste menstruatie. Ik ga er van uit dat ik dan wel redelijk goed zit. Jammergenoeg ben ik blijkbaar van de leg. Heb vorige maand ook overgeslagen en ik gebruik geen ovulatietesten. Vanochtend getest maar negatief. Zegt nog niks natuurlijk kan over een paar dagen wel anders zijn maar hoe dan ook hier wat ik dus bang voor. Ik ben ook weer zo teleurgesteld. Wachten en wachten.... (((