jaa k zal het laten weten,,, ben benieuwd maar probeer mezelf nog maar nergens gek mee te maken haha. mocht jij iets weten hoor k het wel he !!
Ik ook niet begint altijd met licht bruinverlies. We gaan het zien. Ik wacht denk echt tot dinsdag, ik durf niet eerder te testen. Je moet daarvoor toch ook andere testen voor gebruiken?
jaaa mijn idee is om zondag te testen mocht er ng niks zijn maar liever hou ik het vol tot dinsdag maar k denk dat dat heel moeilijk is..maar ook bang voor teleurstellin ik heb testen liggen van sensitest, 4 dagen eerder...maar k durf ng niet hahah..erg he....en welke heb jij?
ik heb alleen die van de kruidvat, maar als het zover is dan denk ik dat ik allerlei verschillende haal om te kijken of het echt zo is. Wat zit het vrouwenlichaam toch bijzonder in elkaar. Allerlei symptomen maar je weet niet of het echt zo is.
Heel erg moe verder geen klachten had met spiraal eruit maand ervoor dus rekende er zeker nog niet op ik dacht oog ben ongesteld tot ik na die paar druppels niks met had was echt helder rood net als prik in je vinger Je zou al kunnen proberen testen kv 2 voor 5 Die was bij mij 3 dagen ervoor heeel licht
Okee jaa dat soort bloed had ik idd gister ook. Maja je ziet het op de foto, het is nihil zo weinig ! Ja k heb van sensitest liggen..4 dagen eerder maar ben bang voor teleurstelling hihi
Jaaa echt he !! Soms te bijzonder en erg verwarrend haha . Ik heb ook verschillende liggen, dipsticks van sensitest, nog een andere met een plusje of minnetje en van CB digitaal.. Maar die laatste pak k pas als het echt positief is met Die andere testen!
Vandaag ook roze afscheiding. Ik zou a.s. Dinsdag mijn menstruatie moeten krijgen zou het toch eerder komen? Of kan dit ook nog een innesteling zijn? Normaal is een innesteling toch 5 tot 8 dgn na je eisprong?
K zou die dinsdag ook moeten hebben maar bij mij begint het ook eerder . Innesteling kan 5-10 dagen na eisprong zijn heb k gelezen,, even haalde k daar ook moed uit want k verloor donderdag dus dat beetje bloed. Maar nu sinds gister en vandaag al Meer bruin verlies en buikpijn! Op naar de 3e ronde denk ik
Echt door zetten nog niet .. Alleen bruin afscheiding en soms Roze en onderbuikpijn... Wel ongesteldheids gevoel ook dus niet raak denk ik
Vanmorgen licht bruine afscheiding dus denk niet dat het is gelukt! Alleen bij het afvegen 1x Bijzonder hoe verraderlijk je lichaam kan zijn. Ik heb nu ook geen buikpijn normaal voor de menstruatie wel. Borsten blijven gevoelig en al 3dgn een Blegh gevoel.
Oohh nou wie weet ?!?!? Bruinverlies is oud bloed he , mss van innesteling ?? Het zet bij mij nog niet door maar zit wel te wringen heb ik het idee..:x
Laten we gewoon hopen op 3 knallende testen van de week! Hier is biks meer gekomen sinds gister middag/ avond . En anders weer door naar de volgende ronde .
Nog niet doorgezet, ook geen bruine afscheiding meer. Klachten blijven hetzelfde. We gaan het zien, blijft spannend zo.