Spannend zeg dit allemaal he! Jammer dat de menstrustie is doorgezet. Ik had zojuist ook een wittige dikke klodder slijm met een streepje bloed erdoor heen. Ik heb vrij onregelmatige cyclussen dus weet ook niet of en wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ben wel begonnen met ovulatie testen, maar wel pas op dag 15 en zit vandaag op dag 21. Ik voel me anders dan normaal en vraag me af of ik niet op dag 13 of 14 al een eisprong heb gehad en dat dit een innestelingsbloeding was? Vanmorgen ook menstruatie achtige krapjes gehad. Die singalen van je lichaam kunnen je soms zo de verkeerde kant op sturen. Succes!
Ooh dat zou goed kunnen inderdaad ! Hou het even in de gaten en desnoods verder met ovu. Testen! Dan weet je het wat "meer" zeker... En idd balen dat het is doorgezet maarja wat doe je er aan?!? K ga nog Maar naar de 3e ronde dus k mag niet Klagen! Mn cyclus is wel stabiel en netjes 27/29 dagen dus agh... We gaan gewoon door !
Doe ik! Nog steeds niets maar krijg nu wel last van mijn onderbuik dus zou het morgen toch doorzetten? Als het morgen niet doorzet ga ik woensdag testen
vanmorgen een test gedaan van Early kruidvat. Maar ik weet het niet ga denk vanavond na het werk andere test halen als het niet als nog doorzet. Het is heel licht
Het is toch raak! Alleen die van Clear Blue(digitale) kreeg ik een foutmelding :x. Die ga ik morgen wel opnieuw halen vandaag is alles dicht.