Voor het eerst verlate ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bamy, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Hoi Allemaal,

Al een jaar heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad en mijn ovulatie rond de 15e of 16e dag. Voordat we zwanger wilde altijd duidelijk te zien aan slijm en laatste twee maanden met ovulatietesten.

Ik ben nu bij mijn 15e dag, maar het lijkt erop dat mijn ovulatie nog lang niet komt of is geweest. Testen blijven ook een hele lichte streep tonen. Ik ben deze maand begonnen met tarwekiemolie om het een en ander te bevorderen, maar zou dit ermee te maken kunnen hebben? Zo voelt deze maand echt als een gemiste kans:( en zal ik volgende maand stoppen met de olie!

Hoop dat jullie wat advies hebben!

Groetjes Bamy

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Goedemorgen,

Ik las in vele topic en veel meiden die gaven aan dat ze een te lange cyclus hadden door de tarwekiemolie. Kan in derdaad daardoor

3. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Ik ga er maar even mee stoppen. Nog een aantal maanden zonder de olie proberen. Gewoon de natuur z'n gang laten gaan. Volgende maand weer opnieuw proberen zonder de olie

4. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    preseed is ook aan te raden

5. JVSH

JVSH Lid

15 mrt 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en heb sindsdien in december en januari een dag een lichte bloeding gehad (spotting) nu verlies ik sinds een week bruinbloed. Ik heb echt geen idee meer wat het is? Want helder rood bloed is ongesteldheid? Maar wat is dit? Na 6 maand wachten was ik blij dat er eindelijk iets gebeurde, maar nu ben ik weer onzeker.

Groetjes 💋

6. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik heb ook altijd regelmatige cyclus. En 14 dagen na start ong me eisprong. Maar nu toevallig deze maand ook 4 dagen later. En afgelopen cyclus was 4 dagen korter mede Door de griep denk ik. En deze is dus weer langer

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier variëerd het tussen de 10-17 dagen. alles kan. dus ronde is niet weggegooid, weet niet waar je dat op baseerd? gewoon door blijven klussen en afwachten

8. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Tarwekiem olie moet je slikken NA je eisprong.
    Meerdere verhalen van dat een eisprong uitblijft als je het ervoor slikt.
    Ik deed het ook in ronde 2 en daardoor bleef vermoedelijk ook mijn eisprong uit, mijn eerste cyclus was 30 dagen en toen opeens 37 (vermoede dat mijn eisprong uitbleef dus stopte met de olie slikken en paar dagen erna positieve ovulatie test) de cyclussen erna netjes 30, 31 of 32 dagen.
    Maar goes omdat het mijn 2de cyclus was weet ik niet 100% zeker of het door de tarwekiemolie kwam. Maar lees het wel vaker!

Na je eisprong slikken dus ;)
    Ben ronde 9 ermee begonnen weer en ronde 10 zwanger :)

9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik had deze maand ook een ei ruim een week later.. Ik heb vandaag een licht streepje op mijn zwangerschapstest met 10 dpo..
    Het wil dus niet zeggen dat het een verloren ronde is!
    Ik gebruik al ruim drie maanden Tarwekiemolie..

10. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Bedankt voor al jullie reacties. Zou vandaag mijn ovulatie hebben, maar geen streepje te zien op de testen. Ik blijf gewoon nog even doortesten! Rebeliflower moet je dan weer stoppen met slikken van de tarwekiemolie tot je NOD? Ik ben nu 3 dagen gestopt met slikken dus hoop nog op een verlate eisprong. Ik houd het in de gaten met de testen.

Gefeliciteerd ljj met je voorzichtige test! Wat fijn zeg:)

Deel Deze Pagina