Wie heeft hier ervaring mee? Wanneer is de beste tijd om je dikke buik mooi op de foto te laten zetten door een goede fotograaf? Ik ben nu bijna 33 weken zwanger. Ik kan op korte termijn met hem afspreken vandaar dat ik dit me nu afvraag.
Ikzelf heb met 32 weken een shoot gedaan, hele mooie foto's geworden maar achteraf had ik misschien beter nog een paar weekjes kunnen wachten.
Bij ons gaf de fotografe aan dat week 33+ tot ca 35 weken erg mooi is, ivm vorm van buikje en je dan nog redelijk in beweging bent. Wij hebben schoot met 33 wkn gedaan en ben erg blij met de foto's
Ik had de afspraak met 33 weken staan. Deze heb ik verplaatst, omdat ik meer heupen en bil had dan een buik! Eergisteren (ruim 35 weken) was voor mij precies goed
Ik heb het met 35 weken gedaan. Later vond ik een beetje eng. Ten eerste omdat ik bang was dat ik dan te laat zou zijn (dus te vroeg zou bevallen). Ten tweede omdat je aan het eind soms ineens veel vocht gaat vasthouden, ook in het gezicht. En dat vind ik niet mooi.