zie het even niet meer zitten

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Oja natuurlijk ook realistische doelen stellen, dat helpt, ik zou WW gewoon 3 maanden van je leven geven (wat is nou 3 maanden?) je moet wel gemotiveerd genoeg zijn om een simpel lijstje elke dag bij te werken, ik denk als je dat veel moeite vind dat alle dieetvormen je tegen gaan staan want die kosten nog veel meer moeite.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

bedankt voor jullie informaties en lieve reacties! Ik heb mezelf iniedergeval voorgenomen om nu stap voor stap doel voor doel te gaan afvallen. Dus niet meer meteen die 30 kilo, maar ik wil nu eerst onder de 90 zien te komen en het dan per 10 kilo aan te zien. Is dat reeel?

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat ik aanhoud is eerst 5% van je gewicht verliezen dan 10% en zo verder, dus reeel is dan om onder de 90 aan te houden dan (89,5 is bij jouw 5%) en 10% is 84,8 (dus zeg maar onder de 85) en dan kan je weer voor onder de 80 gaan (of een bepaald kledingstuk in een bepaalde maat ;) je koop hem gewoon en als je erin past heb je een doel gehaald haha (DAT werkt supermotiverend!)

Je moet jezelf blijven belonen voor elke prestatie!

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ohzo oke bedankt voor de info dan moet ik die richting maar aanhouden!

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik ga zelf bij de dietist en dat bevalt mij aardig (ben 6 kg kwijt op 5 maand).
    Dat is niet veel, maar het is wel het enige wat werkt omdat je je leefstijl verandert en geen crashdieet volgt.
    Bij mij is het voor het gewichtsverlies maar ook voor mijn gezondheid (veel groentjes, fruit, yoghurt ed).
    En nu heb ik zelf geen zin meer in friet of vettige troep. En elke middag moet ik een soepje of een beetje rauwkost hebben anders wordt ik chagrijnig.
    Echt crashdieten dienen voor niets, je moet je eet/leefstijl veranderen.

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Effe voor je doelstelling, de dietist heeft mij verteld dat je max 1 kg/week mag afvallen. En dat een 2 à 3 kg per maand erg goed is. Tja, vlug gaat het dus niet

7. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 jaar gelden de WW online gedaan en ben nu weer begonnen. Ik wil minimaal 14 kilo kwijt, liefst 20. Maar dan ben ik echt weer zoals ik was voor ik zwanger was, en toen was ik echt slank, ik weet dus niet of 20 kilo wel haalbaar is, 14 moet echt wel. Ik mag 29 punten per dag eten. Ik vind het geod te doen, alhoewel ik wel constant aan eten denk, ik ben er dus echt de hele dag mee bezig en dat irriteert me wel, maar dat doe ik altijd als ik kilo's kwijt wil. Ik probeer na die poging van WW 3 jaar geleden, waarom ik daarmee gestopt ben is een vraagteken, want ik viel super goed af, echt constant af te vallen en niets helpt. Ik ben nu alweer zwaarder geworden door o.a. te snoepen, pizza's te eten en ik ben gek op pepermunt, ik eet zo 5 rollen weg, ja, dat kan nu dus echt niet meer, ik heb het dus resoluut afgeschaft. Net als cola light 3 maanden geleden ik dronk makkelijk 2 flessen op 1 dag, en dat mag ik niet meer vanwege mijn maag.

Ik ben er nu zo klaar mee, zit echt niet geod in mijn vel en zie het zo niet zitten weer 'dik' de zomer in te gaan. Nu moet het gewoon! dus ik hou me netjes aan mijn punten en dat gaat eigenlijk prima, snoepen doe ik nu niet, heb wel wat snoepjes en repen besteld bij WW voor als we een dagje weg zijn etc. En je hebt bonuspunten per week waar je bijv. weleens een broodje kroket van kunt eten als je een dagje weg bent. Maar ik ga dat zo min mogelijk doen.

Ik hoop dat ik een 3 kilo per maand kwijtraak en dan spring ik een gat in de lucht, dan ben ik in mei al 12 kilo kwijt. Dat is nu echt mijn streven. Maar ik ga echt niet crashen, daar ben ik te gevoelig voor met een anorexia verleden. Dus nee, gezond ;)

Deel Deze Pagina