Twee kindjes voor altijd samen en toch zo heel apart met ieder een eigen plekje een plaatsje in ons hart Ik vindt dit een mooi gedichtje maar kan dit wel? Het is geen tweeling.. Meer bedoeld zo van Sylvano en zusje. Iemand nog andere ingevingen dan hoor ik het graag?
Ik vind het ook een tekst voor een tweeling. Behalve als je er boven zou zetten: Xxxx krijgt een zusje: [gevolgd door het gedicht]. Dan is het duidelijk dat het over een kindje gaat.
Ik zou er ook boven zetten dat dat samenzijn dus komt door de komst van een zusje. Maar eerlijk? Ik vind die eerste zin ook wel iets weghebben van "twee kindjes samen.... in de hemel". Misschien dat het komt door de zin "voor altijd samen". Ik zou er meer iets van maken in de trant van "broer en zus, altijd samen". Of 'broer en zus, hand in hand door het leven" Lieve kinderen, jullie hebben ons leven glans gegeven" Of een andere variant daarop....
Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand als broers een ijzersterke band ik ben alweer wat groter en jij bent nog zo klein maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendjes zullen zijn deze dan? en dan aanpassen naar broer en zus dan he
Ik zou er persoonlijk zelf niet voor kiezen. Ik vind het wat 'zweverig' en het neigt ook een beetje naar een gedichtje over kinderen die er niet meer zijn. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als jij het mooi vindt, gewoon doen. Misschien kun je er dan idd boven zetten; ... heeft een zusje!
Oeh, ik dacht ook meteen: blijkbaar had je eerst een miskraam/overleden kindje... Maar goed ik ken je situatie dus ook niet. Ben zelf niet zo van de zoete gedichtjes, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind het persoonlijk een beetje jammer ales er zo heel veel nadruk ligt op het feit dat dit een broertje/zusje is. Dit kaartje is toch de aankondiging van dit kindje? Natuurlijk is het een tweede kind, maar die heeft wel recht op een eigen kaartje. Wel leuk om mee bezig te zijn he? Veel plezier, je vindt vast iets moois wat bij jullie past!
Jullie hebben wel gelijk ja maar vindt m zo mooi! Dan maar opzoek naar iets anders hihi. En het kunnen niet heel veel regels zijn want dat laat het geboorte kaartje niet toe
Ik vind het een heel mooi gedichtje! Krijg er ook helemaal geen miskraam/verloren kindje gevoel bij. Gewoon lief Wij hebben: Een nieuw leven, onbeschrijflijk, zo bijzonder. Welkom lief klein ventje! mooie zoon, kleine broer, groot wonder