Hallo allemaal, Ik zit nu 5 dagen voor mijn nod, en heb vanmiddag een ovu test gedaan. Ik gebruik normaal cb digitaal maar die waren op, ik had nog testen liggen van de kruidvat dus heb die gebruikt. K weet dat die bij veel mensen voor hun ei lang posi zijn, maar heb ze eerst 1 maand gebruikt, en ze waren idd 1 week posi en aan het eind kreeg ik pas mijn ei. Maar heb er na mijn ei ook negatiefe ovu testen gehad. NOu de test van vanmidaag lijkt zo goed als positief? wat denken jullie..
die ziet er idd positief uit ik zou over 5 dagen kijken of je ongi word en dan een echte zwangerschaps test doen meid dan weet je het zeker heel veel succes, hopelijk is het raak
heey dank je! Ik ga proberen om nog 5 dagen te wachten, is zo moeilijk! ga maar nergens van uit. Maar als het wel zo is heb je wel gelijk met pendelen!
oh haha dat weet ik niet eens meer dat ik gependeld had voor je nou ben benieuwd als het zo is dan pb me nog maar een keer kan ik weer een goede aanvinken
heey meiden, Nou ik heb vanmorgen weer een ovu test gedaan, maar dan met ochtendurine. Hoorde dat dat het beste was voor als je het wou doen ipv een zw test? Maar hij was weer positief! Maar wat ik me af vroeg, ik zit nu 4 dagen voor mijn nod, kan een ovu test dan wel al aangeven positief als je mischien zwanger bent? Naja het zal toch wel niet zo zijn! x
ja, een ovu test KAN posi aangeven als je zwanger bent.. dus nog even geduld en dan een zwangerschapstest er tegen aan gooien
leeuw,ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik zwanger was van jurre werkte ik ervoor ook met ovutesten,ik had nl een heeeeeel lange cyclus en de dagen voor ik dacht ongesteld te worden deed ik er ook soms 1(wat kan een mens gek zijn he)en die was ook positief hoor..... en wat caruli betreft...... die zat er bij jurre ook boenk op haha ben benieuwd of ze deze keer ook gelijk krijgt hou ons op de hoogte.(ik heb me bij jurre trouwens niet kunnen inhouden en heb blijkbaar veel te vroeg getest want was amper drie weken zwanger haha,wist zelfs niet dat het toen al kon )
bedankt! Ik ga gewoon nergens van uit! En PROBEER netjes te wachten tot dinsdag, ook al zou het heeeel moeilijk worden! Ik hoop zo dat curuli gelijkt heeft! Maar wat ik ook al zij het zijn de testen van de kruidvat omdat me andere op waren, en hbe 1 maand die testen gebruikt en toen gaven ze voor me ei een week posi en daarna nergatief! en ik zit 4 dagen voor mijn nod dan lijkt het me stug dat ie zomaat posi aangeeft! wel zullen zien, hoop het zo!
ongelofelijk spannend he.ik zou niet kunnen wachten hahahahaha maar ja,ben dan ook een zotte muts welke testen heb je?zw testen dan he bedoelik
wat alleen zo erg is, je gaat nu zo hopen dat het eindelijk raak is, en dan is het straks weer zn grote teleurstelling als het niet zo is!
ja ik weet het,had ik ook.maar je komt er wel hoor.is het deze ronde niet dan is het de volgende je gaat er alleen maar meer van genieten eens het dan zo ver is.want ik zeg het je,het is echt genieten
haha dat wil ik best geloven! naja we zullen zien heb een druk weekend, dus het (hopelijk) zo dinsdag
weet je zeker dat je je ei deze maand al hebt gehad? Want ik zie dat je zeer onregelmatige cyclussen hebt.. Ook kan je altijd veel LH in je urine hebben.. Ik heb in mijn album wel een foto met veel ovutesten op een rij maar er is maar 1 echt positief.. Toen ik zwanger was had ik ook positieve testen maar daar was de teststreep echt vet gekleurd...(ook in mijn album) Maar goed ik sluit niks uit..maar zou het ook niet raar vinden als je ei nog moet komen... Succes!