stopcontact@ Meis ik steun jullie graag daar waar ik kan. Meiden die net begonnen zijn en nu al zeuren lees ik niet eens. Je mannetje wil nu niet laat hem zou ik zeggen , word niet boos. Stel je voor dat het anders om was ! praat er rustig over wanneer het moment daar is, En niet langer dan een uurtje . Het is niet niks waar je het samen over moet hebben. Geen dagelijkse kost zeg maar . Dikke knuf En wees blij meis dat je niet weet hoe het voelt. Het voelt als in de steek gelaten en laatst riep ik zal wel niet in mijn genen zitten om zwanger te worden. Eliz30@ lief ik? dankje meis. xprissiex@ Ik weet niet of ze niks mankeren ! maar dat hoeft niet hoor , er kan niks aan de hand zijn en toch lege handen houden.[zo als wij] of na een wondertje geen kids meer mogen/kunnen krijgen.
@stopcontact Erg lastig dan ook idd om te tempen.. Het klinkt als een zware operatie. Begrijp dat je dit niet wilt doen. Iemand die ik ken heeft iui gehad en die wordt woensdag ingeleid. Iui is niet zwaar wat ik ervan moet begrijpen. Maar misschien voor iedereen verschillend. Ik ga morgen even naar de drogist. Iemand adviseerde mij capsules te kopen. Kan het allicht proberen. Als dat niet werkt kan ik altijd meer info vragen bij een fert arts. @Marnat Er stond in 1 van haar berichten dat ze beiden onderzocht waren. Dus vroeg me dan af wat voor behandelingen ze zouden krijgen bedoelde er niks verkeerds mee hoor! Ontzettend balen dat jullie niet zwanger kunnen worden. Jullie proberen het ook niet meer? Er is geen duidelijke reden waarom jullie niet zwanger konden raken?
xprissiex@ Weet ik dat je er niks geks mee bedoeld. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat als je niks mankeert, ze wel een icsi of ifv doen 3 keer vaak en mocht daar uit geen wonder komen, en er dan geen opties meer zijn. Dan hoe erg ook ze niks meer kunnen doen. Of je moet geld zat hebben om het in buitenland nog te proberen + de energie er voor hebben. Wij zijn uit behandeld , en idd er is geen duidelijkheid waarom we geen wonder mogen ontvangen. Alles verder goed bij ons, gewoon vruchtbaar enz. Laats riep ik al van zal wel niet in mijn genen zitten . Lees meer in mijn topic als je meer wil weten . in mmm vruchtbaarheid s deel. dit is stopcontact haar topic.