Trots!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mb90, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Iedereen zegt dat ons dochtertje zo'n mooi meisje is!
    Dus wat heb ik gedaan.... Haar ingeschreven voor Alfred kika. Dat is een soort baby modellen bureau. Als je geselecteerd word dan staat daar je kindje op en opdrachtgevers kunnen dan daar uit kiezen.

En gisteren kreeg ik een mailtje! :D
    Ze is geselecteerd als Alfred kika modelletje. Geloofde het niet!
    Ja oke, is nu nog niet zeker dat ze ooit gevraagd word voor een opdracht, maar toch!
    Ik ben trots.

Weet dat er veel mensen dit niets zullen vinden en wel gaan discussiëren, maar ik wil het gewoon wel eens proberen.
    Zie ik dat ze het helemaal niets vind, dan stop ik er gewoon mee!

In september heb ik een afspraak met alfred kika en dan word een fotoschoot gedaan met haar, voor haar 'profiel'.

2. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Leuk dat je zo trots bent op je mooie meisje!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Leukleukleuk! :)
    Bij de school fotoshoot kregen wij van de fotograaf (en dat was nu de 3e keer), te horen dat we ook eens wat foto's op moeten sturen (van jongste dochter).
    Ze heeft een leuk snaveltje, maar nog belangrijker:ze is een ster in poseren, op een natuurlijke manier.
    Ze staat gewoon áltijd goed op de foto (ik ben echt de ergste hork).

Dus leuk om te lezen, wie weet waag ik het er ook er ook eens op :)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Leuk! Mag je trots op zijn.
    Ik heb er niks op tegen, wel op de manier hoe het in amerika gaat maar zo is dat hier niet :)
    Stoer! Kan ze op haar 90ste jaar tegen haar kleinkinderen zeggen dat ze model is geweest :p

5. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Collega van me doet dit met haar kindjes.
    Vond het eerder ook 'zielig' maar echt het is niet.
    De kids vinden het leuk, houden er soms nog een leuk zakcentje aan over (die mamma allemaal op hun eigen rekening stort) en ze vinden het leuk om met de andere kindjes te poseren.
    Zij poseren voor dure merken, speelgoed en duitse bladen. Zeker 2 keer per maand.

Tis zo makkeljik vooroordelen te hebben als je niet precies weet wat het inhoud!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Als ze het leuk vind, dan is het toch geen probleem? Lekker trots zijn!

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Leuk! Ik hoop dat er leuke opdrachtjes uit zullen rollen voor je kindje.

Mijn zoontje staat ook ingeschreven maar dat ga ik stop zetten. Niks voor hem, hij kan geen 3 tellen stil zitten haha

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Mijn dochter staat bij 3 bureaus ingeschreven en komen vaak via fb oproepen voor babyface, z8 etc.
    Ik reageer overaal op maar er komen dus echt 500-1000 reacties per oproep

De beste castingbureau is moeder anne maar ze daar dus ze zijn erg kieskeurig ze wijzen altijd af baby

Mijn dochter ook een poppetje en liep al los met maatje 74 dat is iets extra wat ze willen kleine maat die los loopt vaak.

Prof fotos hoef je trouwens niet.
    Zeker niet tegen betaling doen!

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Leuk toch!
    Mijn zoontje heeft ook een paar keer een shoot gedaan en dat vond hij hartstikke leuk. Anders was ik allang gestopt. En hij heeft wat centjes voor zijn spaarrekening verdiend.

Ik heb nog nooit van Alfred Kika gehoord, maar dat is misschien belgisch?

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Moeder Anne is inderdaad de beste en meest beroemde, ze wilden mijn dochtertje als baby al inschrijven en hebben het daarna ook nog herhaaldelijk geprobeerd of ik overstag wilde gaan. Om verschillende redenen heb ik mijn eigen kinderen nooit opgegeven voor fotoshoots, maar moest vroeger vanaf de andere kant voor mijn werkgever wel kinderen selecteren voor internationale campagnes. Erg leuk, maar echt heel bijzonder(e) mooie kinderen zijn moeilijk te vinden, maar helaas denken hun ouders er zelf anders over. Erg lastig. ;)

TS, heel veel succes. Ik hoop dat je kleintje het leuk vindt! :)

Deel Deze Pagina