Wat heeft jullie kindje (op het kdv) gemaakt voor vaderdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ladydi85, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hoi mama's!

Ik ben erg benieuwd naar wat andere kindjes thuis of op het kdv hebben gemaakt. Wij hebben thuis een 'schilderij' op canvasdoek gemaakt (vingerverf op z'n handen en maak maar wat moois :D) en op het kdv heeft hij een pennenhouder beschilderd.

Groetjes ;) (en fijne dag nog, wordt papa lekker in de watten gelegd?)

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik denk dat het iets is waar papa memo's aan kan hangen :DHet is in de vorm van en peer met een wasknijper er achter. Op de peer staat een "potloodtekening" van Beau en er staat op "mijn papa is een toffe peer".
    Zelf zijn we niet creatief geweest. Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt met een gekocht kado ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#3 Cygnet2, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2010
    Een zonnebrilkoker.. niet ernstig crea maar papa vindt het wel leuk geloof ik. Zelf zijn we niet creatief geweest.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een 'liefste papa aan boord' sticker voor in de auto geschilderd.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    een hanger voor aan de deur met daarop: niet storen papa kijkt naar het WK haha

6. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Een zakdoek met haar voetjes in verschillende kleurtjes erop. Met de tekst: 'van je kleine snotneus'.
    Waarschijnlijk slaande op ons altijd verkouden dochter.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier hebben ze hem een zakdoek gegeven dat hij lekker mocht bekladderen met stiften voor zijn papa ;)

8. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Hier is het een kroon, waar op "getekend" is door Okke (1jr 5 mnd) en er staat op "koning Papa". We dachten eerst dat het een stropdas zou zijn, maar dit komt veel beter van pas! :D

9. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Helemaal niets....Met moederdag ookal niets...:( Denk dat ze er niets aan doen.
    Maar kan ook zijn dat het komt omdat mijn zoontje maar 1x per week naar het kdv gaat. Misschien knutselen ze alleen op een bepaalde dag, en was Thije er toen niet. :(:(

Vind het wel jammer hoor!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Die hadden ze bij ons vorig jaar gemaakt. Dit jaar hebben ze alledrie een steen bedrukt met voetjes en handjes en dan staat er op: lieve papa en onderop de naam. Er zat een kaartje aan waarop stond: voor een kei van een papa.

11. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hier een fotolijstje geschilderd en daarin een foto van onze dochter in een reuze bloempot!

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een stropdas met een versje erop en een afdruk van mijn zoons voetje met gele verf.

Op de dag dat ze dat gemaakt hadden, vertelde de leidster mij dat mijn zoontje een spuitluier had gehad.
    Toen zag ik zijn voet en zei: Goh ik zie t, het zit zelfs tussen zn tenen....:D

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Een lijntje met 4 beschilderde vlaggen eraan! Zelf niet zo creatief geweest.... Maar een BBQ gekocht.

14. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft een tegeltje "beschilderd" en er staat bij geschreven : Papa jij bent mijn kampioen :) Papa vond het errug schattig! Verder koop ik niks voor vaderdag.. hij is ten slotte mijn vader niet haha. Wel een lekker ontbijtje op bed voor hem gemaakt! Ennuh heel binnenkort geef ik hem vast weer het mooiste wat er is (zie banner)

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    een placemat. De handjes waren kwalletjes geworden, en de voetjes waren plantjes geworden. Ook een handje als visje, en een foto erop, mooi gelamineerd.

Zelf had ik een sleutelrekje gemaakt. Een plankje door de uk helemaal laten beschilderen (met zijn handjes, gewoon een aantal kleuren kwakken verf erop en smeren maar, vond hij erg leuk om te doen haha). Mooie haakjes erop geschroefd, SLEUTELS erboven geschreven en aan de achterkant boven 2 haakjes aan getimmerd (schilderijhaakjes). Leuk gewordne al zeg ik het zelf.

Voor de opa's had ik met Noah voor allebei een bakje gemaakt voor van die kleine briefjes (voor op buro). Noah geverfd en ikke in elkaar gezet en stickertjes er op.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau is met vingerverf aan de slag gegaan .
    Op een A4'tje was een voetballer (armen, bovenlijf, onderlijf, benen en een voetbal) in onderdelen geplakt.
    Beau heeft daaroverheen zijn handafdrukken in verf achtergelaten.....toen de verf droog was kon je de onderdelen verwijderen en bleef er een voetballer achter.
    Als gezichtje een foto van Beau boven de voetballer.

Tekst onder de voetballer; Voor mijn grootste supporter!

17. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Op het kdv heeft mannetje een bierglas beschilderd met glasverf (in de oven gedroogd, zodat de verf erin gebakken zit) en daar een zakje snoepjes in.
    Papa vond het erg mooi!

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik vind het belachelijk!!!!
    hier hebben alle kindjes wat gemaakt
    zelfs een kindje wat maar 1 dagdeel per week komt

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    niet om het topic off te maken maar ik vind het ook wel dom dat ze niks hebben gedaan maar KDV's zijn dit niet verplicht..
    maar indd kinderdagverblijven doen wel (als ze het doen) met alle kinderen iets maken hoor .. licht er niet aan of iemand 1 dagdeel of 10 dagdelen komt gelukkig

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Amy-lynn heeft een oranje vlag gemaakt beplakt met stukjes wit rood en blauw papier
    op de vlag zat een foto geplakt waar ze haar kunstwerk op aan het maken is.
    dus papa zit straks met zijn vlag voor de tv

Deel Deze Pagina