hallo iedereen, ik heb het gevoel dat mijn ov testen vanaf cd 14 hetzelfde blijven of vergis ik mij? willen jullie eens meekijken?
Ben je niet eerder begonnen met testen? Want als je ei gesprongen is op cd 13 of 14 dan geeft hij 24 tot 36 uur eerder een positieve test...
Kan van alles zijn; of je hebt een langere cyclus deze maand en je moet nog even doortesten, of het is nog niet gelukt om het eitje te laten springen dus maakt je lichaam opnieuw LH hormoon aan. Alleen de tijd zal het leren. De meest betrouwbare manier is toch temperaturen, veel fijner als al die onzekerheid met ovulatietesten. Hoe ik het zie blijven ze even donker ja...was bij mij ook trouwens. Had volgens de ovulatietesten een LH piek, maar die bleef...4 dagen erna werd ie eindelijk ietsjes lichter. Schijnbaar duurt de afbouw bij sommigen gewoon langer of zoiets Gelukkig kon ik aan mijn temperatuur toen precies zien wanneer mij eisprong was want alleen met die testen had ik er geen hout van gesnapt. Succes hoor met die onzekerheid, hopelijk weet je snel meer.
mijn cyclus is onregelmatig maar een gemiddelde van 33 dagen, omdat ik niet weet wanneer ik mijn ei heb ben ik deze maand voor de eerste keer met testen begonnen
Ja snap ik Sharon, maar dan zou ik je de tip willen geven te gaan tempen. Als je dat eenmaal geprobeerd hebt, wil je niet anders meer.
heb ik nog nooit gedaan, hoe doe je dit precies? en kan dit nu ook nog? heb wel menstruatiepijn en steken rechts al enkele dagen
Google het even, genoeg info te vinden. In grote lijnen; elke ochtend proberen rond dezelfde tijd je temperatuur op te meten. Voor je eisprong is die 0,2 tot 0,5 graden lager, dus als je nauwkeurig bent kun je het precies volgen. Is ook het enige wat dus echt een eisprong aantoont, helaas pas achteraf maar toch. Geeft wel inzicht en zekerheid.
Door blijven testen! De onderste is wel degelijk donkerder,,, dus de knaller komt eraan, Succes nog even.. En ik zou 2x per dag gaan testen nu, zo loop je hem niet mis..