thanks meiden! ik kan het alleen nog steeds niet geloven, dus ik heb vanmiddag (tijdens de 3e keer plassen vandaag, de 2e keer was 1 uur daarvoor) nog een test gedaan. maar in mijn enthousiasme plaste ik over de hele test heen oeps.. ik kreeg wel een testlijn, maar geen tweede lijn. het kan natuurlijk dat ik toch niet zwanger ben, misschien heb ik hem wel "verplast" of zit er nog niet genoeg hgc (zo heet het toch?)in ... ik wacht tot dag 33 (da's donderdag) en dan test ik nog een keer, mocht ik intussen niet ongi worden... oh,oh, onzeker, onzeker..
Kan zijn dat ie dan later op de dag niet voldoende geconcentreerd is. Hopelijk staat er over een paar dagen gewoon een dikke streep! Toch alvast gefeliciteerd! Groetjes Jelske
Ik zie ook duidelijk een tweede streepje hoor meis, ziet eruit als een licht positieve test, denk toch dat we je kunnen feliciteren.. Is de hond die op de foto staat bij je naam jullie hond? is dit een airdale terrier? (lijkt nl erg op airdale terrier)Die hebben mijn ouders ook Succes meis, ik duim voor je dat je een posi test weer gaat krijgen maar het lijkt erop van wel Liefs Syl
Hallo Sylvia, even off topic; Het is idd onze hond; een ierse terrier (lijkt op airdale, maar dan kleiner en helemaal bruin, maar wel hetzelfde karakter als de airdale!) echt een superhond. een airdale is ook super, hebben we ook nog aan gedacht; maar te groot voor aan boord.. maare.. de streep was er de volgende morgen nog, ik heb 's middags weer getest en toen was de streep weg. dus de volgende morgen weer getest. weer geen streep.. (alleen als ik het venster indruk zodat hij de teststrip raakt). nou weet ik het niet meer... ik wacht tot 5 jan. = nod.. WAAAHAAAA ik word gek
ja, idd.. ik moet eigenlijk nergens vanuit gaan.. maar als je zo'n streepje ziet.. dan ben je toch een beetje blij, terwijl het net zo goed niks is.. ik ben toch bang dat de test een beetje "gefraudeerd" is, ookal zeggen sommige meiden dat dat niet kan.. ik voel me ook niet zwanger (geen kwaaltjes, niks)..