heb net een etos test gedaan is dit nou een 2de streepje vind hem dan wel heel erg licht hoor? Ik weet niet wanneer me ei is geweest heb wel ovu testen gedaan maar kon hem maar niet vinden en uiteindelijk maar gestopt bij cyclus dag 20 nu zit ik op cyclus dag 32 heb soms nogal een onregelmatige cyclus
ik zie denk ik ook wat naar twijfel of het een vlek of een streep is. daarbij vind ik de test ook heel erg geel. Foto binnen afleestijd?
Ja 5 minuten foto lijkt idd wat gelig maar is het zo niet en de streep is ook duidelijker dan op de foto
Ik ken deze test niet, maar ik denk wel wat je bedoelt te zien. Echter vindt ik het meer een vlekkerig streepje ophoping vloeistof ofzo. Mocht dit eventueel een zwanger streepje zijn, zou een predictor early wel meer duidelijkheid moeten geven
Ja ik ga dalijk idd een ander merk halen en dan morgen ochtend met ochtend urine doen en eventueel dan een die zegt of je zwanger ben of niet want die streepjes maken je nogal in de war haha
Zou ik persoonlijk nog niet doen met tekst. Kans dat die zegt negatief is groot omdat je misschien nog ruim voor nod zit. Zou dan echt de predictor early aan raden. Gevoeligste test die er nu is en betrouwbaar en duidelijk
Ik had iniedergeval nog zo eentje liggen van de etos die net even gedaan en ook binnen 3 minuten een 2de streep dus lijkt me toch geen vlek of indroog ofzo
Ik zie hem ook zeker en de onderste is zelfs al wat donkerder. Volgens mij zijn deze testen totaal niet gevoelig. Denk dat een predictor al een hele mooie streep zal geven.