Zie het als een compliment. Ik vind het trouwens wel een goed iets dat ze het vragen aan iedereen, zouden meer winkels moeten doen.
ik zou je een jaar of 20 schatten, jonger dat je bent maar zeker oud genoeg om sigaretten te mogen kopen! best lastig om er jong uit te zien he? ik ben net 30 maar word ook regelmatig veelste jong geschat,[maar gelukkig niet met dit soort dingen...] ach je moet maar zo denken, als je 50 bent zie je er waarschijnlijk nog een stuk jonger uit dan
het is inderdaad soms wel erg lastig om jong geschat te worden. maar als ze dat ook doen als ik 50 ben dan vind ik het goed haha. mijn zus had het ook een keer toen ze 23 was. ze werd toen bij de bioscoop niet toegelaten bij een film voor boven de 16 jaar omdat ze geen legitimatie bij zich had.
ik heb het dus nooit met dat soort dingen gehad, ook de discotheek ben ik altijd gewoon binnen gelaten, zelfs voordat ik 16 was. maar ik vond toen ik bv zwanger was, in de wachtkamer bij de vk, allemaal vrouwen stukken ouder als mij. nu heb ik 2kids zie je mensen soms even om kijken, hahaha. we houden het ermaar op dat ik nog een glad koppie heb dan zonder rimpels,whahaha!
je ziet er wel jong uit vind ik (maar dat is 23 ook ) . Maar er zijn ook genoeg jongeren die veel ouder lijken dan ze zijn, dus als je toevallig nét zo'n jongere was geweest, tja dan was het wel 'terecht' geweest.
Mijn zusje van 31 had dat hier in Nederland ook toen ze 6 flesjes bier wilde kopen om mee te nemen voor haar vriend. ha ha
Ik ben 30 en vorig jaar is mij ook om legitimatie gevraagd toen ik wisky ging kopen. Ik zie er jong uit voor mn leeftijd maar ook weer niet zo jong....
Ja je ziet er heel jong uit,ik zou je zo 16 jaar schatten.Je ziet eruit als een puber,die aan het puberen is hihihi(sorry)
Ik vind t een beetje moeilijk te zeggen van een foto, moet je in het 'echt' zien. Hele jonge meiden hebben meestal ook een ander postuur nog, zeg maar. Maar ik vind je er uitzien als begin 20 ongeveer.. Herken het wel hoor, ik wordt ook altijd veel jonger geschat Toen ik 28 was, kreeg ik een keer geen drank mee. Dat jaar was ik ook zwanger en werd toen een keer als een tienermoeder geschat hihi. Was toen ook wel erg afgevallen door de zwangerschap.
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ik begrijp ook wel weer waarom mensen het denken. (En dat bedoel ik dus niet negatief hoor haha). Je hebt wel iets jongs in je gezicht... Ik ben net 25 en word ook altijd jonger geschat, ook op werk. Mensen denken wel eens dat ik 19/20 ben. Haha ik zeg ook altijd als ze dat over 20/30 jaar nog steeds doen vind ik het prima.
Nee ik zou je 21/22 schatten. Nu lees ik dat je 22 bent. Komt wel overeen hoor! Toen ik zelf 20 was, werd ik al 25 geschat vond ik ook niet leuk. Mijn nicht wordt 30 dit jaar en moet altijd nog legitimatie laten zien.. ze ziet er ook wel heel jong uit (als 20) maar als ze een biertje wilt halen moet ze zich ook nog legitimeren. Dat is helemaal bizar!
Je hebt een wat jonglijk gezicht. Misschien ook door hoe je je haar draagt. (ik zie vaak meisjes van 9/10/11 me dat soort kapsel. daardoor ontstaat de link naar jong) Meiden die van jou leeftijd of ouder zijn de ik dikwijls met wat meer verzorgd/gestyled haar. Ook de piercings vind ik wat impulsief ogen bij je wat jonglijk gezicht. Ik zou je schatten op 19/20..., maar wil benadrukken dat ik persoonlijk niks tegen je haardracht en of piercings heb hoor! Je bent gewoonn lekker jezelf.
Ik had dat dus ook vorige week. Kocht een fles wijn. Toen vroeg de caissière ook naar mijn legitimatiebewijs. Ik eerst nog lachen omdat ik dacht dat ze een grapje maakte, maar toen zei ze heel serieus; nee, we moeten dat tot 20 jaar vragen. Blijkbaar vond ze dus dat ik er jonger dan 20 uitzag terwijl ik toch echt 28 ben Maar ik krijg het vaker te horen van mensen dat ze me veel jonger schatten dan 28. Komt misschien ook wel omdat ik klein ben.
helemaal mee eens. ik had dit 8 jaar geleden in supermarkt toen was ik 23 jaar en moest ik ook later zien,ze dachten dat ik 15 jaar was ik ging ook sigaretten halen,alle mensen keken me aan,ik kon wel door de grond zakken op dat moment haha. groetjes
Of ze het nou moeten vragen of niet....deze kan geen leeftijd schatten dat blijkt wel. Mijn moeder heeft bij gall en gall gewerkt en toevallig was ik een bakkie doen toen er een meisje binnen kwam om iets te halen aan wijn. Ze legde bij voorbaad al haar ID op de toonbank omdat zij altijd jonger dan 18 werd geschat dus ze was er op bedacht. Ze was 21 toen dus tja.
Je nick verklapt direct al hoe oud je bent, maar ik zou je jonger gegeven hebben. Ik moet zeggen: de piercings helpen daar niet echt bij mee.... Maar ouder dan 16 zou mij wel duidelijk lijken.... :