Aanstaande zondag wordt ik 30!! Omdat wij het zaterdagavond vieren zonder de kinderen (we gaan uit eten met familie en wat vrienden en hebben oppas) willen we zondag wat leuks gaan doen met de kinderen. We hadden bedacht naar de Efteling te gaan. Alleen nu twijfelen we. Het wordt maar 4 graden. Voor mijn dochter van 3,5 is dit geen probleem en voor onszelf ook niet. Wij lopen lekker rond. Maar voor ons kleine pukkie van 11 maanden misschien toch wel wat koud. De hele week twijfelen we al wel/niet. Hij zit natuurlijk voornamelijk in zijn wandelwagen, stil, weliswaar met voetenzak, dikke winterjas. Wat denken jullie? Ben gewoon benieuwd. Te koud? Niet doen? Onzin, wel doen? Medemama's, wat zouden jullie doen? Wat kun je toch een problemen maken haha.
Gewoon gaan! Goed je kleintje in de gaten houden, eventueel nog een dekentje mee voor aan het einde van de middag, als hij misschien iets kouder wordt. Alvast gefeliciteerd en veel plezier!
Gewoon doen hoor! Wij liepen er aanstaande zondag 2 weken geleden met die vrieskou! Toen zagen we ook genoeg ouders met kids. gewoon lekker aankleden. super leuk voor de kids. alvast gefeliciteerd en een fijne dag!
Anders misschien iets van een hittepit meenemen voor in de voetenzak? Die kun je overal in een magnetron opwarmen.
Ik zou het gewoon doen lekker juist! En er zijn volgens mij genoeg plekjes om even op te warmen binnen. Leuk hoor, veel plezier en alvast gefeliciteerd!
Bedankt meiden! Vanavond jullie reacties combineren met het telefoongesprek met mijn moeder en dan overbezorgde Athaliaman ompraten. Efteling here we come!!! Heb er zin in.