zie ik het dan verkeerd??

Discussion in 'De lounge' started by lianda, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

sorry hoor maar ik zou liever een man hebben met een visie dan een die met zn lamme ballen op de bank zit.

Vind het goed van je man, hij heeft rekening met jou gehouden, vandaar de 24 uur en hij doet werk wat hij wrs. heel erg leuk vind..tuurlijk had hij het moeten overleggen.
    Ik heb hier een man met een eigenbedrijf...er zijn perioden dat hij 80 a 90 uur per week werkt, tel uit je winst...dan zie ik hem alleen slapend......

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier ook 1 met een eigen bedrijf, dat elkaar alleen slapend zien is erg herkenbaar :D

hoewel ik het goed vind dat je man in ieder geval zijn best doet om te blijven werken vind ik het wel raar dat hij niet eens zegt dat hij aan het solliciteren is want ook al werkt mijn man echt veel te veel en zie ik hem vaak alleen tijdens het eten, ik weet alles van hem, in ieder geval wel de belangrijke dingen zoals sollicitaties, daar zit toch een communicatieprobleem van zijn kant.

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Sluit me hier bij aan. Ook man die eigen bedrijf heeft.

Wat ik me afvraag is of jullie relatie uberhaupt nog wel goed is. Je verhaal komt op mij over alsof jullie alleen nog maar in verwijten met elkaar kunnen praten. Kan me dus ook voorstellen dat je man vlucht in z'n werk. Hoeft ie in elk geval niet zo veel thuis te zijn. En sorry als ik de plank mis sla maar de toonzetting in je verhaal is behoorlijk negatief.

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Ik zie het probleem eerlijk gezegt ook niet. Hij werkt maar 24 uur 's nachts?? Inderdaad veel beter dan thuis zitten. En dat hij een sollicitatie heeft gestuurd zonder dat jij het wist vind ik nou ook niet echt vreselijk. Hij was werkeloos, logisch dat hij alles aanpakt toch??

Hij werkt nu niet meer zo veel als eerst, toen jullie relatie bijna op de klippen liep. En dat hij bij die 24 uur nog extra werk doet (dat begrijp ik toch goed?) Lijkt me niet meer dan normaal... van 24 uur werken kan toch niet een heel gezin rond komen??

5. angel23

angel23 Actief lid

Nov 21, 2007
    214
    1
    0
    nou vreemd hoor wees blij anders komen er geen centen binnen toch. ik zie mijn vriend ook alleen s'nachts en 1 dag in het weekend er moet toch brood op de plank komen?? want als hij het had verteld had je waarschijnlijk nee gezegt dus ik snap het aan de andere kant ook wel van hem. het is maar wat je liever heb.

6. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    als jij overdag een baantje vind, dan kan hij toch de kids eerder van de opvang halen, zodat ze zo min mogelijk naar de opvang hoeven? en 24 uur ipv 40 uur lijkt mij niet zo erg, inkomen zal er ook wel naar zijn aangezien het snachts is, ik denk dat je de hele boel een beetje met een ander licht moet bekijken.

wat jullie relatie betreft, gaat je man internationaal omdat hij het werk ontzettend leuk vind of om misschien te ontsnappen aan relatiestress? als hij al niet durft te vertellen dat hij gesolliciteerd heeft op een baan die blijkbaar goed bij hem schijnt te passen en waar hij zich happy bij voelt... daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen....

En nog een vraagje, moet jij werken om het geld? dan zou je ook kunnen kiezen voor thuiswerk daar heb je niet echt een opleiding of rijbewijs voor nodig.

succes

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Een man met een visie zou denk ik ook ballen moeten tonen door het van te voren even te vertellen, dat hij een visie heeft... ;)

Ik denk zelf dat hier gewoon sprake is van 'n relatiedeuk...

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    vele van jullie zeggen,tja mijn man is ook vaak weg,maar daar hebben jullie dan toch zelf voor gekozen,zodat jullie dat thuis kunnen blijven bij de kids of gewoon meer verdienen.
    ts heeft er niet voor gekozen! ze wil een man die gewoon ook eens thuis is bij haar..
    ik geef haar groot gelijk..
    kijk als hij nou zegt ik doe dit totdat ik ander werk heb oke, maar zo...

mijn man had ook een keer gesoliciteerd bij een baan waarvoor hij sons 2 weken of langer in het buitenland zou zitten.toen heb ik gezegd dat ik dit niet zo willen, ik neem geen man om hem nooit te zien dan blijf ik wel alleen.(toen hadden we zelfs nog geeneens kinderen)

en ik vind het reuze kinderachtig van je man hoe hij het heeft aangepakt...

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Even een vraagje tussendoor: maar wat stelt je relatie eigenlijk voor als je elkaar alleen slapend ziet?? Wat deel je dan anders met elkaar dan 'n bed, eventuele kids en een betaalrekening?

Ik meen 't hoor, dat ik me dat afvraag. Ik bedoel 't niet aanvallend..

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nou niet veel, nee geintje :D
    wij hebben elke zaterdag helemaal voor ons drietjes, en we plannen regelmatig een weekendje weg en dwingen op die manier de tijd voor elkaar af ;)
    maar doordeweeks zien we elkaar weinig inderdaad maar dat is een keuze.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    sja mijn man werkt ook veel, maar dat hebben we wel samen besloten. Hij doet het graag en verdient lekker. Ik ben geen material girl ofzo, maar lekker leven vind ik wel prettig.
    Hij neemt af en toe eens vrij als ik moet werken, of gaat eerder naar huis om met onze dochter te zijn, maar op mijn vrije dagen is hij om 6 uur thuis en moet 's avonds vaak nog werken (wel thuis). Hij werkt ook iedere zaterdag.
    Het gaat toch niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, hoe je de tijd besteedt en wij doen dat goed ;)
    Mijn dochter en ik komen echt niets tekort hoor!

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik denk dat daarin al 'n heleboel zit: overleg, samen dingen ondernemen omdat je je bewust bent van 't feit dat je elkaar weinig ziet, dingen met elkaar bespreken, zaken aangaande de kinderen in verhouding samen regelen.... Samen en overleg zijn dan toch best wel keywords, lijkt me...

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hij werk toch maar 24 uur! Dan moet ze hem maar eerder uit bed schoppen!

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    meid ik zou eens rustig met hem praten over waarom hij achter je rug om gesolliciteerd heeft.
    Ik denk dat hij dit werk waarschijnlijk gewoon ook heel erg leuk vind.
    en betreft weinig zien, dat kan je ook krijgen als je man overdag werkt hoor,

Mijn kinderen zien hen papa alleen in het weekend en in de avonden een anderhalf uur.
    en hij heeft GEEN superbaan hoor, we zitten net boven de bijstandsniveau.

Daarnaast denk ik dat je des ondanks toch blij mag zijn dat je man wil werken ook al is dat niet iets wat jij leuk vind.

Gaat het eigenlijk buiten het werk om wel goed met jullie als stel?

Sterkte meid.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje, maar sorry hoor... wat een HORK!
    Mijn man vind een uur overwerken al erg, omdat ie dan een uur minder Louise ziet... heeft ie dan niks met z'n kids?

16. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Euh, volgens mij werk ie naast die 24 uur ook pakketdienst...

Ik zou t ook niet leuk vinden als ik mn man bijna nooit zag, geld of geen geld..

die 24 uur nachtdienst, daar zou ik niet over vallen want dan hou je nog genoeg tijd over voor elkaar, en misschien dat 1 dag in de week pakketdienst lekker zou zijn voor de centjes maar daar zou ik toch echt de lijn trekken..

Ik zou eerlijk gezegd het meest boos zijn over t feit van geen overleg, maar idd wat een heleboel zeggen.. dreigementen helpen niet echt bij mannen, dan gaan ze hun hakken in t zand zetten en tegendraads doen.. tenminste zo is mijn man ;) .

Rustig en goed overleggen, een compromis sluiten icm het vele slapen en de hoeveelheid dagen pakketdienst...

Sterkte iig meid, is niet makkelijk allemaal..

17. foekie83

foekie83 Actief lid

Oct 25, 2009
    312
    0
    0
    stjee wat ben ik blij met mijn hubbie die kan echt niet zolang zonder zijn kind ! zou er niet aan moeten denken om zo veel alleen te zijn

meiden met de man die zoveel werken of weg zijn heb wel waardering voor jullie hoor alles komt grotendeels op jullie schouders neer , huishouden boodschappen kindjes opvoeden ect ect ik zou gillend gek worden dan
    maar goed

ik zou blij wezen dat me man zoveel werklust heeft en zijn gezin wilt onderhouden maar die extra diensten kan die naar fluiten zou ik zeggen
    en is er geen ander werk voor hem voor 30 uur snachts zodat die die extra diensten niet hoeft te doen

kijk je heb hem al eens voor een keuze gezet dus nu zet hij je voor een keuze denk ik
    en idd iets eeder uit zijn bed zal geen kwaad kunnen op ze minste voor zijn kinderen , toch?

en hoe is het nu> nadat je onze reacties hebt gelezen?

18. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wouw wat een hoop reacties zeg!
    Sorry meiden ik heb er ff niet meer bij nagedacht om hier na terug te lezen.
    We zijn inmiddels alweer 14 dgn verder en alles is nog steeds hetzelfde!
    Hij vind het wel best zo allemaal en heeft de afgelopen week ook weer heel erg veel gewerkt.
    Begrijp me niet verkeerd hoor ben zeker wel trots dat hij werkt absoluut.
    Maar ik ben het gewoon niet eens met de manier waarop oa het vele werken en nog 3 kinderen hebben.
    Hij doet dan ook echt helemaal niets met ze! Echt niet ik kook,ik maak ze wakker.ik was ze,ik kleed ze aan,ik maak ontbijt,ik doe ze na school,ik haal ze op,ik doe ze in bad,ik breng ze na bed hij heel af en toe....
    Ik heb hem ook gezegd dat hij echt wat meer tijd moet gaan doorbrengen met zijn gezin als ik dan hier van sommige lees dat hun man blij zijn als hij thuis is vanwege hun kindje dan denk ik nou die van mij volgens mij echt niet!
    Ik hou heel veel van mijn man maar ik ben het hier gewoon niet mee eens en als ik er dan iets van zeg is tja jij zit de hele dag thuis.
    Jullie snappen dat dit bij mij dan echt in het verkeerde keelgat schiet he!
    Ik hoef zelf niet eens te solliciteren maar ik wil gewoon zelf ook onder de mensen komen ook tijd voor mezelf hebben.
    Toevallig heb ik vanavond geeist dat ik as zondag iets als gezin wil gaan doen gewoon weg wat leuks doen.
    Mijn kinderen die lijden hier ook onder dat merk ik vooral aan de oudste en dit wil ik gewoon niet.
    Ik ben zeer benieuwd of meneer zondag dan ook echt iets met ons wil gaan doen!

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik snap je reactie heel goed ik zou er ook niet vrolijk van worden als mijn vent dit achter mijn rug om geregeld had.
    Helemaal niet als dit in het verleden al eens probemen heeft veroorzaakt.

Aan de andere kant moet er wel geld binnen komen en lullig genoeg heb jij nog niets kunnen vinden.

Je zou nog eens een goed gesprek met hem aan kunnen gaan als je woede is gezakt.
    geef hem een kans om zijn zegje te doen en geef dan nogmaals aan dat dit in jou ogen niet correct is en voor je kids ook niet goed is.
    Mijn vader zei het laatst heel mooi: als je zelf vader bent zie je heel weinig van je kinderen omdat je veel werkt want je bent kostwinnaar.

Sterkte meid en succes

20. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Sorry vind dit echt een stomme opmerking. Net of andere papa's die bijvoorbeeld ploegen werken of een eigen bedrijf hebben niet hun kinderen willen zien. Mijn man werkt ook ploegen, en baalt er ook enorm van als hij zijn jongens een dag bijna niet ziet. Maar goed we hebben geen keus. Hij werkt er al bijna 10 jaar en toen hij daar begon hadden we nog geen kinderen. Dus zijn baan opzeggen is geen optie en dat wil hij ook niet. Dat neemt niet weg dat hij zijn jongens ook mist

Share This Page