Nog niet getest. Misschien straks maar verwacht er niks meer van, krampen zijn nu wel,zo goed als weg. Wel wat dingen die ik voel maar goed ik ga ervan uit dat het door de utrogestan komt.
ik heb het gevoel dat de onderste een tikkeltje donkerder is. Bij mij liepen de actiontesten ook heel raar op. Leken haast een paar dagen achter elkaar dezelfde streep en soms zelfs lichter terwijl kv alleen maar opliep
Kv is dus juist niet opgelopen. 12 dpo vandaag dus als ik test MOET hij donkerder zij'n. Zo niet nou ja dan is het zoals ik al verwacht einde oefening.
Je hebt toch nog niet met de kv getest vandaag?? Dan weet je dus nog niet of hij is opgelopen of niet
Dat is een understatement. Nog 1 cryo en nog 1 poging over. Lukt dat niet is het echt over. Aangezien ik geen eileiders meer heb is natuurlijk onmogelijk.
Natuurlijk is dat een understatement.. Vind t echt heel rot voor je.. Heel veel sterkte en ik hoop dat je laatste kans we positief mag eindigen!!
Wit?? Ik zie toch echt een streep staan. Zowel op jouw foto als op de bewerkte. Bekijk bijlage 480432
Foto's zijn niet bewerkt. Flitser en zonder flitser. Maar als er wat staat wordt het alleen maar lichter ipv donkerder.