Kan iemand mij verklaren hoe het kan dat kv nog steeds een streepje geeft? Je zou toch verwachten dat hij weg zou zijn?
Foto 1 boven gisteren onder net, met en zonder flitser. Foto 2 boven eergisteren, midden gisteren onder net. Test is gedaan om 12.27
Ja klopt. Zie ze alleen erg slecht hier op de foto Alleen voor 12 dpo toch veeeeeel te licht lijkt mij?
Woensdag 14 dagen na punctie. Die tel je als eisprong. Vandaag 14 dagen na pregnyl, 12 na punctie en 9 na terugplaatsing.
Ja ik weet het niet. Ene moment denk ik dat ook en dan weer niet. Maar goed wat ik mij afvraag, gisteren zo licht, dan zou hij nu toch technisch gesproken nog lichter moeten zijn en niet een twijfel geval van wel of niet donkerder?
Ik denk dat je traag hcg aanmaakt. Ik hoop dan morgen duidelijker. Heb je weleens in de avond getest?
Dit is sowieso niet meer van de pregnyl. Dus er is sowieso iets gaande! En ik hoop écht voor je een goede zwangerschap. Je houdt het wel spannend zo. Misschien ben je een avond tester? Of, heb je beide in de middag gedaan? Dus gisteren en eergisteren ook? Als je die in de ochtend gedaan hebt zou ik morgen ochtend weer een testje doen..
Zolang je ook nog geen bloed heb gespot,zou ik zeker moed houden want het kan zeker nog! Ik duim voor je verder!
Deze zijn beide rond dezelfde tijd gemaakt. Enige is dat mijn urine wel wat licht was net. Maar ja ik had dit niet verwacht, ik verwachte omo wit... Had echt zoiets van laat ik die laatste maar doen dan ben ik ervan af en kunnen we deze poging afsluiten, en nu dit....
ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat lichtere urine in dit stadium echt wel het verschil kan maken tussen een groter verschil van wel of niet donkerder
Ja dat weet ik ook absoluut. Maar nogmaals ik had echt zoiets van: doen=omo wit=afsluiten verhaal.... Tsja nog niet blijkbaar?
ja deze onduidelijkheid is echt killing! Normaal gesproken al maar in jullie situatie helemaal! Ik duim echt dat het toch goed afloopt. Al snap ik ook heel goed dat je zoiets hebt van als het dan toch niet zo is wil ik ook gewoon meteen een witte test om het af te kunnen sluiten. Ik vind het zelf lastig. Ik kan wel duidelijk zien dat je streepjes oplopen. En HCG verdubbeld natuurlijk om de 2 dagen dus als dit net de dag is dat je HCG bijna het zelfde is als gisteren zou die morgen donkerder moeten zijn en is het logisch dat de minimale stijging die je hebt te niet wordt gedaan door de lichtere urine waardoor de test hetzelfde uitslaat als gisteren... Volg je me nog?