Ja ik volg je en snap je. Zit vandaag 14 dagen na pregnyl (10.000) dus lijkt mij niet dat het daar nog van is?
wat ik er van weet lijkt het me ook stug dat het daar nog van is en daarbij had ik al een paar foto's van je voorbij zien komen en als het van de pregnyl was zou het alleen maar af nemen en bij jou was er een stijging te zien en dat doet alleen pregnyl niet want dat wordt alleen maar minder door de halfwaardetijd enz (zoals je wel weet maar nu over twijfelt ) Als het stijgt komt dat omdat er meer HCG is en dat komt alleen door een zwangerschap natuurlijk. Wat ik me wel kan voorstellen dat er ergens even een dipje is in het oplopen van de testen omdat je eerst en pregnyl en HCG van vruchtje hebt en dan door het verdwijnen van de pregnyl HCG ietsje lager wordt en later weer oploopt doordat HCG van vruchtje steeds verdubbeld
Nope... Test nog lichter dan gisteren. Zo licht dat het niet meer op de foto te krijgen is. Denk dat ik uiterlijk woensdag met de utrogestan stop. Helaas is echt einde verhaal.
Nee ik denk het niet ben er klaar mee denk ik. Ik weet het niet meer, ik wil niet meer hopen wordt ik alleen maar verdrietig van.
Lieve dames, bedankt voor het meekijken en alle hulp en meeleven. Test is nu echt omo wit. Ik laat het onderwerp sluiten.
The story continues... Testje van vanochtend laat toch weer een licht streepje zien, erg licht maar wel weer opgelopen ten opzichte van gisteren. Ik weet het niet meer, shoot me please....
Jeetje Jane, wat een onzekerheid Ik ben benieuwd naar je foto. En toch zou ik bellen voor een bloedtest, dit is ook niets zo.. Ik duim voor je.