Krijg geen bloedtest, sowieso nu nog niet, mag officieel pas zaterdag testen. Vorige keer terwijl bloed verloor en een dikke + kreeg op mijn test ook geen bloedonderzoek gekregen. Hier zijn ze er niet zo happig op.
Pff, dat snap ik dus niet. Zo'n traject is al slopend zat.. En dan dit, en geen bloedtest willen doen Sterkte, ik hoop op een mooie zwangerschap voor je.
Ik zie ze goed Jane. Mijn ervaring is wel met testen die dagen achtereen vrijwel gelijk blijven niet veel goeds betekenen (bij mij iig). Ik hoop en duim dat het bij jou langzame hcg opbouw is.
Bij gaat het een beetje op en neer lijkt het. Het liep af en nu dus weer iets ophoog lijkt het. Maar goed ik weet ook dat dit niet goed kan zijn. Zit vandaag op 15 dagen na pregnyl, 13 na punctie en 9 na terugplaatsing.
als zaterdag je officiele testdag is zou ik hoop houden,ik zie zeker wel een licht streepje,denk dat je hcg nog niet voldoende is,ik duim voor je meid!
Ja vanuit het ziekenhuis wel, maar punctie reken je als eisprong, dat is morgen 14 dagen geleden. Ziekenhuis houd 14 dagen na terugplaatsing aan, is dus 17 dagen na eisprong. Mijn normale cyclus is 28, LF van 14 dagen... Misschien houd ik mij nog teveel vast aan een "natuurlijke" manier maar toch streepje had toch echt donkerder moeten zijn imo.
ik zit er niet zo in hoor, maar als het teruggeplaatst wordt moet het toch eerst nog innestelen?? Misschien innesteling wat later waardoor streepjes nog niet echt snel duidelijker kunnen worden?
Ovie nee van gisteren en vandaag. Stokstaartje terugplaatsing is gebeurd op dag 3. Dat zou normaal gesproken ook zo'n beetje de dag zijn dat het in je baarmoeder aankomt in natuurlijke cyclus.
oke duidelijk, maar innestelling kan plaatsvinden van 5 - 10 dpo Punctie is dus ovulatie dus 13 dpo ben je nu. Stel de innesteling is erg laat dan is het logisch dat je nu nog steeds erg licht posi test. Houden ze in het ziekenhuis daarom aan dat je pas 14 dagen na tp mag testen? Als zaterdag je testdag is dan heb ik nog hoop hoor. Het is nog maar dinsdag
Heel eerlijk denk ik dat het niet goed is. Je begon op 5 november met een duidelijker streepje, dit kon natuurlijk makkelijk nog van de pregnyl zijn. Maar de streepjes die je daarna hebt gehad zijn allemaal super licht al dagenlang, je mag ervan uitgaan dat die dan donkerder moeten worden, toch? Ik begrijp alleen even niet dat je officiële testdag pas zaterdag is. Je tp was op 31 oktober (zogezegd 3 dpo) dan is zaterdag dag 17 toch? Nu op 13dpo zou je denken dat er een duidelijk streepje zou moeten staan denk ik. Ik hoop dat ik het mis heb, maar het lijkt me niet echt hoopvol.
Ik ben misschien geen goede tuurder hoor, maar vind de testjes wel erg licht. Maar als je eigenlijk zaterdag pas zou "mogen" testen van het zh zou ik het proberen ietsje los te laten. Je test nu iedere dag (meerdere testen?). Ten eerste heeft iedere dag al niet zoveel zin aangezien hcg langer nodig heeft om op te bouwen. Daarnaast maak je jezelf extra gek/onzeker met zoveel lichte streepjes en je bent nog zo vroeg! Hoop natuurlijk op een positieve test voor je! Zeg dit alleen omdat je jezelf zo alleen maar extra gek maakt, spamning bezorgd en die extra spanning kan ook niet de bedoeling zijn, is al spannend genoeg toch?
Nee ik geloof ook niet dat het goed zit hoor, maar ik probeer een verklaring te vinden waarom ik nog streepjes houd die nu zelfs weer oplopen....
Ten opzichte van gister is hij zeker opgelopen. Lastig op de foto te zien wellicht maar hier met blote oog zeker.
Ik zie idd wel lichte streepjes maar of dit klopt betwijfel ik. Je had ook pregnyl gespoten toch? Qua testen en pregnyl is echt heel rot. Zelf heb ik jaren ook pregnyl gespoten en soms al eens op 16 a 17 dgn na het prikken zon test gehad, wanhopig word je er van. Zou toch eens gaan bellen of je geen bloedtest kan krijgen, dan weet je het zeker. Voor een volgende keer gewoon de cb doen op 15 dgn na prgnyl, die geeft je wel zekerheid. Succes