Maar goed, hoe dan ook, het is niet goed. Ik wacht op de witte test en dan stop ik met de utrogestan. En dan gaan we voor de cryo.
ik zou toch als ik jou was de testdatum aanhouden die je van het ziekenhuis heb gekregen, ik neem aan dat die testdatum niet voor niets wordt gegeven, deze is als ik goed lees aanstaande zaterdag tot dan zou ik echt nog hoop houden, want nogmaals het is niet voor niets dat ze jou die datum geven ik zou voor nu het testen even laten en zaterdag weer een test doen en van die test uitgaan en je conclusie trekken, het zou zoo zonde zijn, als je nu al stopt terwijl je testdatum pas zaterdag is het is je zoo ontzettend gegund
Ik zie heel weinig op je laatste foto maar maakt niet uit, wat hierboven gezegd wordt sluit ik me bij aan! Geef nog niet op! Je krijgt niet voor niets een testdag van zh mee en dat duurt echt nog even dus kan nog zoveel gebeuren. Laat de testen nu even voor wat ze zijn en test zaterdag ochtend weer
Jane meid. Nog.niet zo down hoor. Je hebt natuurlijk eerst streepjes gehad mede door de pregnyl. Ik had bij 1 terugplaatsing op dag 9 en 10 na terugplaatsing nog helemaal geen streepje op dag 11 in 1 x wel. Geef nog niet op het is pas 9 dagen na de tp. Beebje is net 4 daagjes ingenesteld. Houdt hoop
Jaa maar elke zwangerschap is anders. En de ene beeb is sneller met innestelen dan de andere. Niet opgeven nu nog niet.
Nee vandaag nog niet. Vannacht toen ik thuis kwam een dipstick gedaan en daar kwam een mooie lijn op. Ik helemaal blij tot ik met exact dezelfde urine er nog 1 deed, amper tot niks op te zien.
Ik zou proberen om nu 2 dagen niet te testen, ik weet het das niet simpel. Maar dan moeten de streepjes echt wel duidelijker zijn. Probeer jezelf niet nodeloos gek te maken meid, komt je moraal niet ten goede. Sterkte!
Ja ik ook. Ik had ook een keer twee testjes waarvan 1 leek af te lopen..tot ik zag dat ook de controle lijn veel dunner was van die test.