Sorry gisteren erg druk geweest. . Hierbij de foto. Kv gaf gisteren een nog veel lichter streepje dus ja...
En de testen van kv. Boven gisterenochtend onder gisterenavond. Op die van in de ochtend zie ik nog wat maar die van in de avond niet.
als ik heel erg inzoom dan zie ik idd nog een licht streepje op je testen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ben bang dat dit niet een goed teken is
Ik ben even door dit topic gegaan. Ik heb er echt maar 1 woord voor over: wat walgelijk hoeveel hoop hier wordt gegeven aan iemand die super onzeker is en waarvan blijkbaar het 1 van de laatste kansen is. Op 4 november wordt er al getuurd en getuurd en hoop gegeven en ondertussen zijn we 8(!!!) dagen verder en is er eigenlijk niks verandert. Met name RogiJuli, ik waardeer commentaar je altijd echt enorm omdat je altijd eerlijk bent en soms een tikkeltje hard maar je zegt dan vaak wat de rest denkt maar hoe je dit in dit topic te werk bent gegaan; echt bizar. Je zou haast denken dat je aandelen in de kruidvat-tests heb. Een foto duidelijker maken als je extreem vroeg test, kan ik nog snappen hoor maar als je ondertussen een week verder bent, weet een ieder toch dat dat ondertussen met het blote oog makkelijk te zien moet zijn. Snelle of trage hcg-opbouw. Ik reageer hier niet zo vaak maar ik Jane1981 "ken" ik nog van ruim 3 jaar terug toen wij bezig waren voor onze jongste. Als ik eerlijk ben vind ik haar een ziekelijke tester maar ik weet niet hoe ik zou zijn als het bij mij zo zou gaan, dus ik veroordeel haar hier niet om. Dat wil ik wel even gezegd hebben.
Jane ik zie weinig op de testjes helaas. Denk ook dat ze onderhand wel opgelopen hadden moeten zijn. Sterkte!
Ja dat weet ik. Dat heb ik een paar dagen eerder ook al gezegd. Ga nu ook stoppen met de utrogestan. Het is klaar.
👆 +1 Zie idd ook niets niet meer meid, zo jammer Hele dikke knuff hopelijk dat volgendr wel iets mag zijn
Hè jammer meis Niks ziekelijks aan hoor ik testte ook steevast vanaf 9 dpo tot aan het rood. En we zagen ze allemaal in het begin oplopen. Is gewoon kl**e! Knuffel!
Mee eens! Als je al heel lang bezig bent om een kindje te mogen krijgen, dan wordt de wens ook alsmaar groter. En wil je zo vreselijk graag die positieve test hebben. Dus ik begrijp je wel. Mijn definitie van een ziekelijke tester is dat je direct na pilstop als je eisprong nauwelijks nog is geweest, al dagelijks aan de slag gaat met zwangerschapstesten en deze vervolgens ook nog niet gelooft als ze negatief zijn. Maar goed, eigenlijk vind ik dat iedereen, ongeacht hoe lang je bezig bent, zelf moet weten hoe vaak ze test. Daar heb ik noch een ander iets over te zeggen/bepalen!
Tja gekke testen die een oploop-afloop etc hebben door pregnyl kan zeker wel een week aanhouden hoor!! Zoals je ook hebt gemerkt heb ik tot 12 dpo testjes bekeken en bewerkt voor haar. Daarna zag ik het nut er niet meer van in omdat de op en afloop hetzelfde bleef als een paar dagen daarvoor (wat dus eerst nog door de pregnyl kwam en nu dus voor niet oplopende hcg). Zou ik ze nu nog steeds bewerken zou ik haar idd valse hoop gaan geven (ohnee... walgelijk veel hoop in jouw ogen), en dat wil ik haar niet aandoen dis vandaar dat ik het al een tal dagen niet meer doe. Ik geef je compleet gelijk in je commentaar richting mij als ik tot op heden bleef bewerken en hoop geven. Echter deed ik dat niet dus vind ik je commentaar richting mij wat onaardig en overbodig.
Interpreteer het vooral zoals je zelf wil. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het nog kan begrijpen ook in jou situatie. Ik probeer je alleen een klein beetje in bescherming te nemen maar dat wordt niet gewaardeerd. Je hebt blijkbaar liever mensen die na enkele suuuupervage testen met nog een gedegen kans op pregnyl al "voorzicht gefeliciteerd" zeggen.
Het is meer de woordkeuze sweetdreams. De rest van je bericht is netjes verwoord, maar die 2 woorden, maken dus een bericht heel anders en zeer kwetsend en negatief. Dames, verder graag on topic voordat dit uur de hand loopt. Thanks!
Ik denk indd dat je niet zwanger bent En hoe graag je ook een tweede streepje wilt zien ik zie hem echt niet sorry Misschien heb je de volgende ronde meer geluk. Ik snap hoe je je voelt elke x die teleurstelling en elke x die onzekere testen Heb 't zelf ook gehad en ik deed zo vaak een test dat ik denk dat kruidvat onderand rijk van mij is geworden En als je echt zwanger bent zul je het zeker merken aan je testen want die gaan dan mooi oplopen Toch wil ik je heel veel succes wensen en ik hoop dat het snel raak is. En ik vind ziekelijke tester toch een beetje te erg voor woorden zoiets zeg je toch niet?niks van aan trekken meis Succes
Ik durfde het niet te zeggen, maar ben het echt voor het grootste deel met je eens... Het viel mij ook op... Alleen je woordkeuze is niet helemaal handig...
Ik tel overigens 23 woorden sweetdreams... overigens heb ik wel wat woorden voor deze 2 van jou (ziekelijke tester); vooral onaardig en allerminst medelevend. Ik dacht eerst te lezen dat je het zo vreselijk vindt dat ze valse hoop krijgt. Dubbel berichtje wel. (bah jammer zo, laat haar lekker hier vertellen, turen, posten, dromen en losgaan met haar testen hoe ze wil, verveelt het je dan sla je haar topic toch gewoon over?) En als ze inderdaad valse hoop krijgt, doordat mensen meeturen, kun je die mensen toch ook niet de schuld van geven? Als jouw expertise hierbij ligt deel het graag, maar op deze manier wordt het er niet fijner op. Jane, ik hoop en wens met je mee dat het maar heel snel positief zal zijn!! Knuff