Wat spannend! Ik zie de lijntjes ook en ze lijken donkerder te worden. De besure testen lijken wel op de mijne ik zit nu zelf 9dpo en 10dagen na pregnyl 5000 (al heb ik die niet volledig kunnen spuiten omdat ze de verkeerde naalden gegeven hadden dus ik heb maar 4000 ie kunnen spuiten) Heb een foto van mijn test bijgevoegd
nou mijn testen begonnen echt lichter als die van jou hoor en inmiddels 31 weken zwanger dus ook ik trek lekker de stoute schoenen aan en zeg gefeliciteerd
O meid dar is echt niet gek hoor! Heb ik elke zwangerschap gehad, laat staan jouw angsten gezien je traject en je onderschrift. Dikke knuff
Jij test ook later op de dag beter he? Hier ook smorgens test ik ook niet goed (ik drink wel erg veel in de avond wellicht is dat de reden. Succes mijn duimen draaien voor je
Ben heeeeel benieuwd naar je test vandaag Jane Ik begin alvast met duimen (dus dan moet je wel testen )
Haha leuk bedacht 😂 Ik weet het niet, ik ben erg bang voor een herhaling van de vorige keer. Dus ja, ik weet het echt niet ben echt bang momenteel.....
Zeer frustrerend dit vooral omdat je gewoon weg niet meer kunt dan wachten en hopen op twee mooie strepen (bedoel dit trouwens niet negatief 😉
Vanochtend wel action testje gedaan. Waar ik gister ochtend niks zag dacht ik vanochtend wel wat te zien. Nu zie ik dit erop: