Ja dat zeker wel, alleen het "probleem" is dat ik hem nu pas op de foto krijg terwijl de test al 3 uur geleden gedaan is. Dacht hem al wel te zien binnen afleestijd maar goed ik vertrouw er zeker niet op.
Oké. .... tsja dan blijft het nog even afwachten idd. Ik dacht dat je deze binnen de tijd had gekregen. Maar ik ga duimen dat je een goede streep krijgt hoor!
Lijkt mij weer een duidelijk verhaal worden... Of ik nou wel een avond tester zou zijn er had een duidelijker streepje moeten staan. Op naar de cryo over een week of 8. Helaas.
Hie ziet testje nahalfuur eruit denk eerder jij een avondtester bent meid was gisterr ook al zo he Action is best duidelijk
Ik zie op de cb heel in de verte wel iets van een streep. Op de kv zie ik niets. Je bent nog erg vroeg,het kan nog best. Ik duim mee voor een mooie test over een paar dagen.
Dit denk ik ook wel,maar op 11 dpo kun je daar toch niet altijd zoveel van zeggen.Als je nu op 14 dpo zat,dan zou ik ook zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk niets meer wordt.Maar 11 dpo kan alles nog.
Niet handig om nieuwe urine te hebben gebruikt. Die is natuurlijk nooit geconcentreerd genoeg geweest. Er staat overigens wel een streep hoor Bekijk bijlage 480258