Op de kv van vanmorgen staat ook een streep alleen door de flits moeilijker te zien. Bekijk bijlage 480261 Bekijk bijlage 480262
Dan nog, de streep is imo echt veel te licht. Ja er staat zeker wel wat op de kV, maar als ik kijk naar de test van gisteravond. En zit nu inmiddels op 11 dpo dan had ie echt donkerder moeten zijn lijkt mij?
Ik ben t met je eens en denk ook dat ie nu duidelijker had moeten zijn. Wil je geen valse hoop geven dus zeg eerlijk wat ik denk. Balen hoor!!
Ik heb ook absoluut geen valse hoop. Heb er zojuist nog 1 gedaan, die is wel wat donkerder dan die van vanochtend. Maar goed ik geloof er niet echt meer in.
Meis,ik zie nog steeds een licht streepje,probeer eens een dagje over te slaan met testen,geen bloed geeft moed... ik duim verder
Ik vind ze niet goed oplopen of je maakt langzaam hcg aan Maar hij had nu toch echt iets duidelijker moeten zijn lijkt me? Al hoop ik dat je zwanger bent natuurlijk Zie mijn testje die was na 1 dagje er tussen al stukje duidelijker
Van daarnet wel stuk duidelijker want erboven kan ik niet ontdekken. Even een dag niet testen en dan kijken?
Ik blijf erbij dat je nog maar 11 dpo zit. Stel dat de innesteling pas op 9 dpo was dan is het niet vreemd dat hij nog zo licht is. Ook het schommelen is niet vreemd. Omdat er nog zo weinig hcg is, moet urine heel geconcentreerd zijn om een goede streep te geven. Is de urine is lichter dan krijg je gelijk een lichtere streep. Ik zie nog genoeg hoop hoor Ik zou vandaag niet meer testen en morgen weer een testje doen. Ik zou dan gaan voor de clearblue. Die zou zeker wel iets duidelijker moeten zijn dan vandaag
Helemaal mee eens! Een eitje kan zich tot 9 DPO innestelen, dus de kans is aanwezig dat je nog niet zoveel HCG hebt aangemaakt. Ik duim voor je!
Heb geen cb meer in huis. Alleen nog action, dipstick en kv. Nog wel een dipstick gedaan en die is weer donkerder. Maar goed ik vrees zelf hetzelfde verhaal als vorige keer. Vlak na innesteling fout gegaan.