voor femkes en dolliej http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/598295-test-reactie-tijd-kv-2-voor-5-a.html
Dank inderdaad. Ik weet het nog steeds niet zeker. Ik ga morgenochtend even rustig testen. Ik durf namelijk niet met zekerheid te zeggen dat ik binnen 5 minuten de streep zag. (Beetje chaotisch met jongste zoon). Wel in 10 minuten, maar hij wordt niet veel duidelijker. Wel echt zichtbaar. Hoe ziet een indroogstreepje eruit? Ook gewoon roze? Edit: ik ben gewoon zwanger. Ik kijk nu naar een onmiskenbaar plusje. Nogmaals excuses aan ts, dat ik zo inbreek. Heel erg gefeliciteerd!!!!!
Geen probleem femkes; het is ook erg spannend allemaal he Ik weet niet precies hoeveel dpo ik ben. Omdat we al een poos bezig zijn en ik iemand ben die snel helemaal geobsedeerd ermee bezig is, heb ik de afgelopen twee maanden geen ovu testen gedaan. Heb daarnaast erg onregelmatige cyclus en eisprong... Maar ik gok zo'n 12-13 dpo aan de hand van slijm en 'gewoon gevoel'.
En iedereen natuurlijk bedankjulliewelt voor t meekijken en de felicitaties 😄😊 @femkes ook van harte gefeliciteerd 🎉