Dames! Sorry voor het wachten! Maar ga toch morgenochtend testen heb ik besloten. Wil t graag met ochtenurine doen en heb stiekem vanavond na 16:30 weer geplast (haha)! Ik hoop zo dat het een positieve test zal zijn! Duimen jullie voor me vanavond?
Wat waren dat nu voor tegenstrijdige teksten @bloem29? Word je ook niet veel wijzer van hè? Wat ga jij doen eigenlijk? Wachten of testen vanavond?
Dank jullie wel meiden! Krijg zo'n happy gevoel en positiviteit van jullie! Jullie zijn de eerste die het morgen zullen weten. Hou dit topic dus goed in de gaten! Vriendlief weet zelfs niet eens dat ik vandaag getest heb! Wanneer de test morgen positief is zal ik m verrassen! Hoop dat ik een oog dicht zal doen vannacht! Trusten allemaal!
Spannend! En die lijntjes komen mij bekend voor. Ik ga morgen ook nog een keer testen, maar dan weer met een sensitest. Ben benieuwd.
Goedemorgen Ik heb net getest en nu binnen 5 min weer een heel licht streepje. Al iets scherper dan gister maar nog steeds echt heel licht. Spannend zeg... Morgen maar weer testen Curlywurly ik duim ook voor jou
Dames! Ik ben wakker en hoe! Ik zit hier met trillende handen te typen. Ik heb vanochtend twee testen gedaan. Van Sensi en van Kruidvat. Die van Sensi gaf eerder resultaat dan die van Kruidvat maar zie hier het resultaat. Betekent dit nu...?!
AAAAAAAAH! Ik kan het niet geloven gewoon he? Dat verklaart nu ook waarom ik me zo moe voel en druk en steken van onder heb, haha! Dankjewel meid!