hahaah geniet er maar lekker van! Hup die banner maken nu! Esther hoe gaat het met jou? Sorry even off topic hahahah
Meiden dankjewel! Ja het is echt fantastisch! Denk dat ik zometeen aan het janken ga, hihi! Kan ik nu ook zo'n test doen van CB, die digitale? Die wil ik dan graag aan Curlyman geven wanneer hij thuis komt! Oh echt geweldig dit!!!! Zal een banner erop gooien. Hoe werkt dat eigenlijk
Hey curlywurly proficiat! Raar idee he! Ik had precies de zelfde streep. Ik kan het nog niet geloven beetje onwerkelijk. Het is ook nog zo pril
Dankjewel allemaal! Wow, wat een gevoel!@bloem29: dan mag ik jou ook feliciteren! GEFELICITEEEEERD! Wow, echt ongelooflijk he? Het is gewoon echt waar! Echt in een woord; GEWELDIG!
bij de handtekeing zet je die banner erop! Die cb kun je wel doen hoor.....wel alleen als je die met wekenindicator hebt...!
Oke, dan ga ik die zometeen even ergens scoren! AAAAAH! Even kijken of die banner klopt, snap er niks van .
AAAAAAH! Dankjewel Pinkiepink en Ytest! Jij ook fijne feestdagen toegewenst Ytest! En overigens iedereen hier natuurlijk! Maak er wat van!
Gefeliciteerd!!! Ik las je topic ook gister avond, maar meid zelfs ik voelde jouw spanning! Haha!! Hele fijne zwangerschap gewenst en fijne feestdagen!