enkele onder jullie kennen mij al en ook mijn probleem.ik heb twee miskramen vlak na elkaar gehad en het bleek dat mijn auto-immuunziekte de oorzaak is.nu is mijn immuniteits-onderdrukkende medicatie opgedreven en nu zou het wel moeten lukken zonder het vruchtje af te stoten.nu hebben wij maar één keer geklust omdat we nog een beetje overrompeld waren van al wat er gebeurd is.nu is mijn vraag:als ik(maar dat weet ik niet zeker door de miskramen)vruchtbaar was rond 10 april en ik zou zwanger geraakt zijn,dan zou het toch al lang ingenesteld zijn en dan zou een tst toch positief moeten zijn nu?maar mijn borsten zijn erg gevoelig en gezwollen en mijn nod was (dacht ik dus)de 24 ste en geen bloed maar test negatief.wel heb ik venijnige steekjes in mijn buik rechts aan de zijkant vanonder.ik ben erg bang dat er weer iets misloopt...wat denken jullie?
Bij mij gaat het ook erg vreemd. Maar die veneinige steekjes heb ik ook 2 dagen gehad. woensdag en donderdag. Ik heb wel positieve urine testen maar negatieve bloed test. Diw moet ik maandag weer doen.
je kan je ei of innestelling later hebben gehad en als je niet snel HCG aanmaakt (bij de 1 gaat t sneller als ander) is het normaal dat je later positief test. zou anders weekend afwachtten en als je nog steeds niet ongi bent maandag effe huisarts bellen (ivm je verleden)
Hi Mol, Er is mij verteld dat ik tot dag 18 NA ei een kans kan hebben om positief te testen. Je weet dus niet wanneer je ei is geweest, dan kan je ook pas een eisprong op 14 of 15 april hebben gehad (zaadjes kunnen lang blijven leven, dan kan het nog te vroeg zijn nu. Mag ik vragen welke auto-immuunziekte ziekte je hebt? (mag in PB)
ik heb lupus en bechterew.als gevolg daarvan crohn en astma.beetje een pechvogel dus al héél veel tijd doorgebracht in ziekenhuizen... ik ga het weekend afwachten.weer een teleurstelling is er echt teveel aan maar ja,je houdt het niet tegen. bedankt voor de reacties begon me al wat eenzaam te voelen
Helaas weet je nooit helemaal zeker hoe je cyclus loopt na een miskraam. Als je echt je ei hebt gespot op 10 april zou ik verwachten dat een test nu positief moet zijn. Je geeft ook aan maar eenmaal te hebben geklust, de kans op een zwangerschap is dan niet heel groot, welliswaar niet onmogelijk.... Hoop dat jou gezondheid zich goed stabiliseert en je snel een plakbeeb mag hebben!
Pijntjes/steekjes kunnen ook duiden op een eisprong. Zeker na een miskraam hoef je echt niet weer gelijk regelmatig te zijn. Misschien heb je je eisprong wel gevoeld afgelopen dagen. Ik zou over 2 weekjes nog eens testen.
dank jullie..ik voel me gewoon heel erg zwanger en mijn borsten zijn een maat groter....mijn lichaam vergist zich anders nooit maar het kan ook gewoon heel snel misgelopen zijn.alweer dan....ik wacht maar af.heel erg bedankt voor de antwoorden,ik hou jullie op de hoogte
Je ei kan ook later zijn gesprongen, hoop voor je dat je dit weekend of volgende week positief test en dat je lichaam je de juiste (positieve) signalen afgeeft. Ga voor je duimen!