hoi ik wou wat vragen heb je tijdens je zwangerschap last van haaruitval of niet of is dat verschillendik heb dan wel en dan niet want bij mij eerts zwangerschap had ik helemaal geen last van haaruitval vandaar mijnvraag : groetjes kitty
meestal na je zwangerschap kan je last hebben van haar uitval maar door de veranderingen in je lijf (hormonen) kan het goed zijn dat je ook tijdens je zwangerschap daar last van hebt ik had het met de 2 eerste niet maar met Caitlin wel dus erg verschillend en 100 haren verliezen op een dag is heel normaal zeggen de kapers
nou dit is apart. ik zat gisteren in bad mijn haar te wassen en er kwamen hele plukken uit mijn hoofd. ik word er eigenlijk een beetje bang van. Ik dacht ook dat je haar juist minder uitviel maar het kan dus ook andersom zijn.
Ik heb dat heel erg gehad nadat ik met de pil was gestopt... Dus lijkt me inderdaad mogelijk onder invloed van hormonen..
Het kan ook andersom, sommige krijgen een weelderige haardos ... ik hoorde daar niet bij hoor Maar echt veel uitval had ik niet, gelukkig!
hhm na de bevalling heb ik echt 2 kale plekken gekregen. Zeg maar bij de inhammen van mannen, die plekken. Na ene tijdje zijn er weer haartjes terug gekomen en nu is het weer bijna net zo lang als de rest. Ik ga na de bevalling van dit ukkie dan ook Priorin slikken. Dit zijn tabletten tegen haaruitval na de zwangerschap, want die kale plekken is niet leuk!
ze zeggen juist als je tijdens je zwangerschap een volle bos hebt dat je hoofd daarna de schade gaat inhalen door veel uit te vallen. vriendin van me had dat ook. maar pff ik heb het dus contra..... Ik durf bijna mijn haar niet eens te kammen.
Mijn haar valt ook ontzettend uit! Maar ik ga er vanuit dat het er bij hoort en dus geen dikke volle bos voor mij. Ja ik heb wel altijd al dik haar dus misschien werkt het dan nu wel andersom.
Ja ik heb indd ook een enorme bos haar, maar ben er zo trots op en verzorg het goed. en dan valt het zomaar uit pff best ff heavy maargoed ik kan wel wat missen , want heb voornamelijk heeeel veel haar.
ik heb op dit moment ook heel veel last van haar uit val terlijk n vriendin van me dit na dr zwangerschap had.is dus per persoon verschillend! groetjes krulliewullie
ik heb sinds ik met de pil gestopt ben ontzettend haaruitval, echt niet normaal, kan om de twee dagen mijn borstel leeg maken en als ik heb gedouched ligt het putje vol met mijn haar. Ik ben nog niet kaal, en zie ook echt wel nieuwe haren terug komen, maar ik maakte me er ook erg zorgen over, maar dat is gewoon de invloed van je hormonen.