Maar je wist dat er een knaller zat aan te komen gezien de echo die je hebt gehad 😉 Gezellige avond (en) en hopelijk over 2 weken een mooie test
Klopt idd, maar nog nooit zon knaller gehad en had hem ook nog niet vanavond zo duidelijk verwacht dus mijn weekend kan helemaal niet meer stuk 😊
Wow die is mooi! Ik hoop voor je dat we over 2 weken een mooie zwangerschapstest te zien krijgen 😉 Fijn weekend...😊
Dames Vandaag loopt de test af dus even een vraagje, Loopt de test gelijk af wanneer je ei gesprongen is? We maken het na eergisteren en gisteren zowieso nog gezellig tot er met zondag, om te zorgen dat de kans niet gemist wordt.
Nee hij loopt af omdat je lh piek geweest is. Een aflopende lh piek betekent niet dat je eisprong al geweest. Veelal springt je ei binnen 48 uur na de lh piek Dat kan vandaag maar ook morgen nog zijn
De positieve ovulatietest bevestigd je LH- piek, als je eitje ook daardwerkekijk springt dan gebeurd dit binnen 48 uur (volgens mij) na die positieve test van gisteren, als je het alleen gisteren en zondag gezellig maakt zit je ook goed hoor, maar zoals jij het verteld zitten jullie zeker goed