20 weken en bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fokje, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gisteravond zo geschrokken :(

    gister avond heb ik en mijn man sex gehad, na die tijd moest ik na de toilet en had ik bloedverlies :( ik schrok me rot
    lichten op slaapkamer aan en ja hoor ook in bed, ik maakte me een beetje schoon en dacht dat wij een vaatje geraakt hadden dus gaat het bloeden weer over. ik lag nog maar net en daar volde ik een scheutje eruit komen, weer de lichten aan en toen maar van bed en de verloskundige gebeld. zij heeft de bloedhoeveelheid nagekeken en we hebben het hartje gehoord (gelukkig)
    als het bleef bloeden dan moest ik weer contact opnemen , opdat moment kwam er al bruinbloed. vanmorgen heeft ze alweer gebeld hoe het was (de vrloskundige was zeer begrip vol en had alletijd, echt geweldig)
    vanmorgen naar de verloskundige toegeweest (ik had die afspraak), mag alleen bruinbloed verlies houden nog 1a2 dagen. het kwam dus door de geslachtsgemeenschap => nou dat is voor ons in de komende tijd niet meer zo, onze lol is er af.
    ook is mijn bloed er dun (door b12 tekort) dus was het erg waterig.
    loop ik met maandverband onder :(
    maar als het met de kleine maar goed is.

    ik hoop en bid dat dit zo snel mogelijk over is

    ik moest dit even kwijt dames
     
  2. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    meid wat zul je geschrokken zijn.. gelukkig heb je een goede vk en heb je het hartje gehoord...lekker rustig aan doen de komende dagen en euh.. dat seksen maar even laten dacht ik zoo... er zijn nog wel meer manieren om euh...seks te hebben toch? geniet van elkaar en van je zwangerschap....

    succes...
     

Deel Deze Pagina