Hoi, Paar dagen terug postte ik hier of mijn positieve ovulatietest en een eventuele zwangerschap zouden kunnen betekenen. Vandaag was mijn NOD en kwamen deze zwangerschapstestjes eruit. Zijn er meer mensen die licht hebben getest op hun NOD maar daarna een goede zwangerschap hebben gehad. Wij durven niet blij te zijn.. Lopen namelijk al 8 jaar in de medische molen. 23 terugplaatsingen onder medicatie gehad wat leidde tot 2 miskramen. Nu de laatste terugplaatsing in een natuurlijke cyclus. De laatste embryo uit Ivf 2. De predictor early is gedraaid op de foto dus de donkere streep is de controle streep. Foto was binnen 5 minuten.
Zo licht zijn ze toch niet? Duidelijk en positief binnen de tijd dus ik denk dat het er goed uit ziet.
Ik zou zeggen ZWANGER... Gefeliciteerd!! Hopelijk over 8 maanden n lief gezond hummeltje in je armen!
Ik zie een duidelijk streepje hoor! Wauww!!! Hopelijk mogen jullie dan eindelijk over 8 maanden een klein frummeltje verwelkomen. Gefeliciteerd!
Mooie streepjes hoor. Ik begrijp met jouw geschiedenis dat je gereserveerd ben maar toch gefeliciteerd!!
Ik zie de streepjes ook duidelijk! Sommigen hebben rond NOD al een knaltest, maar dat zegt lang niet alles. Hoop heel erg voor jullie dat deze blijft zitten, hebben jullie wel verdiend zeg. De aanhouder wint!
Ik zie duidelijke strepen, dus dat zijn positieve testen hoor. Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie een prachtig kindje verwelkomen over een maand of 8. Succes met deze onzekere periode!
Ik denk nu moet ik gaan turen maar nee hoor staan er duidelijk! Mijn kv bij mn dochtertje was nog lichter op nod en toen waren de testen nog beter dan nu. Met mn 3 miskramen voor nod dikke knallers dus dat zegt niks. Enige wat je nu weet is dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Iedereen bedankt voor jullie reacties! Ik begin al voorzichtig wat hoop te hebben. Ik had het echt al bijna opgegeven na 8 jaar. Voordeel is dat ik nu geen medicatie neem dus wacht het gewoon af of de menstruatie weg blijft of dat het fout gaat. Over 2 dagen test ik nog 1 x in de hoop dat ze wat oplopen en dan wacht ik het denk ik af tot een eventuele echo bij 7 weken.
Mooie duidelijke strepen! Hoop van harte dat dit kleintje bij jullie mag blijven! Wat een lange weg hebben jullie al afgelegd..