Oh God nu begin ik het langzamerhand wel door te laten! Kruidvat is number one in het geven van een klap in je gezicht als je niet zwanger bent met de tests die zo wit zijn dat ze bijna licht geven in het donker, dus als er ook maar iets van verkleuring in zie is het toch echt zo of niet? Ik bedoel ondanks dat hij licht is is er bij toch wel zeg dat jullie hem ook zien Ik hoop dat dit een streepje is wat met de dag donkerder gaat worden ipv lichter duim voor mij dames!
Sorry heb ff terug gelezen! Spannend zeg ik hoop dat se mooi oplopen en deze was niet eens met ochtend urine dus ik denk als je morgen ochtend bij je eerste plas een test doet dat hij een stuk duidelijker is!
3 dagen geleden was mijn nod (gemiddelde gerekend van cyclussen tussen de 32 en 40 dagen) daarom maak ik me een beetje zorgen omdat ie zo licht is.. T zou ook zomaar kunnen aflopen nu. Wat een illusie dat ik dacht dat ik met een streepje op de test rust zou krijgen
Ik hoop het ook voor je! Misschien is je ovulatie wel ietsjes later geweest deze maand! En ik teste pas positief op mijn NOD en dat was ook een heel licht streepje, zoek lekker wat afleiding en vanavond op tijd naar bed dan is het gauw weer morgen!
Als je cyclus nu wel 40 dagen zou zijn dan is dit een mooi streepje van 2/3 dagen voor NOd! Dus ik zou niet direct stresse hoor
Ik gok er op dat je nu rond de 10 dpo zit en dus 4 dagen voor je nod Hopelijk gaat hij mooi oplopen de komende dagen.
Ik zie m hoor! Op alle 3 je dipstick testen en ook je KV. Ik denk dat je nog voor je nod zit als ik t resultaat zo bekijk. Ik zou morgenochtend met je eerste plas eens testen. Ik duim voor je!!
Waw wat een steun van jullie wat fijn zeg dit maakt het echt echt een stukje dragelijker voor me Gek hé ik heb al vaker vrouwen gezien met lichte streepjes en was het voor mij duidelijk meid je bent zwanger be happy! Maar als het je zelf overkomt slaat de twijfel je zo om het hart niet normaal! Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het morgenvroeg weer wat duidelijker is het zou zo mooi zijn na 2 jaar teleurstelling♡
Nou dames! Volgensmij is het toch echt zo! Vanmorgen extra lang gewacht voor een geconcentreerd plasje En zie hier het resultaat: (Bovenste van gisteren)