Ik ken dat gevoel.. Ben met niets anders meer bezig. Vind overigens wel dat je bijna hetzelfde streepje hebt als paar dagen terug. Die moet nu wel gaan op lopen
Met heel veel turen en mn scherm draaien zie ik iets wat een streepje zou kunnen worden. Hoop dat hij oploopt!!
Uhmm...ik heb gisteren middag getest...zag een heel vaag streepje maar echt een tuuuuuuur..dus denk:is niks, weg ermee. Kijk ik nu nog eens, zie ik dit?!!! Kan dit dan een indroger zijn?
In theorie moet je de test na 5 minuten aflezen, dus als er na die 5 minuten niks stond moet je uitgaan van negatief. Hoe veel dpo ben je nu?
Ik zie wel iets heeeel lichtjes... ik weet hoe slecht het kwaliteit wordt als je iets op het forum zet, hij zal dan in het echt wel iets duidelijkers zijn.. Xx
Ziet er al beter uit!! Ze lopen op hoor Je kan er een druppel kraanwater op doen . Als die er nog staat us het geen indroger
Lijkt me een indroger want hij is niet roze zoalsik t nu zie, maar wie weet isde kwaliteit niet zo goed....
nee hij is lastig op de foto te zetten, maar hij was niet grijs iig. lichtpaarsig/roze. Heb er idd wat kraanwater op gedruppeld, en hij staat er wel iets minder 'heftig' dan op de foto, maar hij staat er nog wel! En prima zichtbaar ook nog wel...
He? Wat gek! Licht het aan de testen? Ik had ook licht posi vorige ronde helemaal blij. En toen BAM ongesteld. Dus ik dacht al dat is dan op het laatste Moment niet goed gegaan maar hoor nu zoveel meiden met zo'n zelfde verhaal.. Hopelijk als nog bij jou!
Ja denk t..raar he? Ik ga volgende keer eens action testen proberen. Hoor ik goede dingen over en zijn stuk goedkoper. Kv 2v5 geeft de laatste tijd steeds vage streepjes of vals posi bij mij...zo frustrerend!