Ik ben gek of mijn testen zijn gek.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bRomy, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik ben nu 10 dagen over tijd. Ticker geeft er overigens 11 aan maar die telt volgens mij de 11de dag in wording er al bij haha!
    Vier action testen 2 dagen voor nod 2x en 1 dag na nod 2x gaven allen negatief. Afgelopen zondag predictor express gaf ook negatief. Buikkramp heb ik al vanaf mijn eisprong en dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn, want ik heb pds. Die echte zeurderige ik-ga-ongesteld-worden-pijn nog niet gehad. En ook het welbekende geurtje heeft mijn vriend nog niet ontdekt. Ik snap er niets meer van.

Ik heb ook ineens van dat slijm dat een draadje tussen je vingers maakt. Let wel; dat heb ik dus alleen als ik klaargekomen ben Ik weet niet of dat normaal is want normaal let ik daar dus niet op. Vriend dringt al 3 dagen aan op een belletje naar de gyneacoloog die mij vorig jaar verzekerde dat mijn eierstokken prima in orde waren.

Wat nu? Gelijk die gyn maar bellen? Afwachten? Kruidvattestje er tegen aan gooien? Ik weet het niet meer! Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad als deze.

2. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Je ticker neemt vandaag inderdaad al mee aangezien dit de 11e dag is dat je overtijd bent ;)

Weet je wanneer je ei is geweest?
    Heb je een regelmatige cyclus?
    Naar aanleiding van je 'slijm' omschrijving zou ik zeggen dat je ei er nu pas aankomt omdat je draadjes kan trekken. Wat betekend dat je nu een langere cyclus zou hebben.

Mocht je toch nog een keer willen testen dan zou ik die van de kruidvat aanraden. Het schijnt dat de action testen meer HCG nodig hebben.
    Als je het echt niet vertrouwt zou ik eerst naar je HA gaan (tenzij je medische geschiedenis bij de gyn hebt uiteraard). Misschien dat hij een bloedtest uit kan voeren en dan weet je het zeker.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je z3ker dat je eisprong is geweest want slijm waar je draden van kan trekken duidt op vruchtbaar slijm wat je voor je eisprong hebt.

Hoe lang ben je van de pil oid af??
    Hoe lang waren al je andere cycli hiervoor??

Naar de gyn gaan met 11 dagen overtijd heeft totaal geen nut.
    Die zullen hier niks mee doen helaas.

4. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb de vorige keer dat ik zon lange uitblijvende menstruatie had een inwendige echo gehad van de gyn! Maar ik weet niet of dat al zin heeft want het zijn pas 12 dagen nu. de laatste test was zondag.. wat denken jullie.. kruidvatje er tegen aan of nog wachten?
    Ik weet het niet met dat slijm, dat was niet mijn normale 'afscheiding' maar kwam bij het klaarkomen "vrij". nu is het al weer over namelijk. (1nachtje later)

pfff lig al heel de week wakker tot na 5u.. pieker me suf!

5. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Oja... even grappig om te delen:

2 dagen voor nod 2 testen gedaan: negatief
    1 dag na nod 2 testen gedaan: negatief
    zondag de 20ste 1 test gedaan: negatief

komt vriendlief aan.. Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor...
    Kijk eens na die testen dan?
    Ja dat moet je toch ook met ochtendurine doen............ Ja alsof die niet geconcentreerd is als ik 4 uur niet drink of plas ;)

6. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Hoeveel dagen was je de vorige keer dan over tijd? Omdat je toen wel een echo gekregen hebt?

Wat betreft de afscheiding na het klaarkomen.. kan misschien een mix zijn van vriend en jou? Ik heb geen idee of die afscheiding verandert tijdens de zwangerschap..

Het slimste is overigens wel om te testen met ochtendurine, zeker als je nog geen positieve test gehad hebt. Als ik jou was zou ik nog 1x testen met een kruidvat test en als deze nog steeds negatief is een afspraak maken bij de HA en het daar bespreken. Wie weet wil hij/zij een bloedtest doen en dan weet je het 100% zeker.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zelf onbewust de menstruatie vertraagd omdat je jezelf zo druk maakt.

Het is nu 5 uur dus hopelijk lig je nu toch lekker te slapen ;)

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik zou inderdaad even een test van de kruidvat doen en dat even de ha bellen! succes! hoop het een positief resultaat heeft!

8. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Toen was ik 10 dagen over tijd.

Ik word er zo langzamerhand niet goed van.. wordt dan toch gewoon ongesteld dan weet ik tenminste iets! Heb al zolang buikpijn maar het komt maar niet.

Kruidvat test gaf met fanta urine witte streep maar das denk gewoon t voorgedrukte streepje.. volgende keer niet meer zoveel drinken. Weet het echt ff niet meer begin wel een beetje bang te worden, brca1 zit ook in de familie..

9. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wat balen dat je een witte test had! Als je het echt niet vertrouwd zou ik een afspraak gaan maken bij de HA, better save then sorry..
    Ik weet niet of er een soort test is om te kijken of jij ook het brca1 gen hebt? Zeker omdat het in je familie zit lijkt het mij erg belangrijk dat je vroeg gescreend word erop..

Mocht je niet naar de HA willen dan moet je proberen om het zo veel mogelijk los te laten.. misschien houd je het onbewust tegen op die manier.. of je maakt heel langzaam/weinig hcg aan..

10. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Die test bestaat er inderdaad. Ik ga mij wel vaker laten controleren bij de gyn en borstfotos laten maken, maar die gen-test wil ik eigenlijk niet. Stel dat ik het heb is de kans fors groter (30-80%) dat ik borst- of eierstokkanker krijg. Ik ben nu 25, wil niet vanaf nu al moeten leven met het idee dat het "afwachten is tot ik het krijg". Mijn arts geeft mij daar ook gelijk in want ik ben wat dat betreft best wel erg.. Ik google al als ik een paar steken in mijn buik heb laat staan als ik weet dat ik dat gen heb, dan zit ik elke 4 weken bij de dokter denk ik.

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je zegt dat je 'overtijd' bent, maar weet je je eisprong echt zeker? Zo niet, dan kun je ook niet van 'overtijd' spreken.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aangezien j cyclus vorige keer ook langer duurde, kan het niet zo zijn dat je af en toe je eisprong later hebt.

13. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Dat is ruim anderhalf jaar geleden en had een reden ;)

Inmiddels nog steeds niet ongesteld.

14. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    En nog niet.. huisarts wil me pas over 2wk langs de gyn sturen. Ik ben er januari vorig jaar voor het laatst geweest dus mijn verwijzing is verlopen.

15. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Poeh wat rot! En wilde de ha zelf geen bloedtest doen om je gerust te stellen?

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Waarom geef je geen antwoord?

17. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ja Hilly, die weet ik zeker.

18. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Nee die zei dat dat geen zin heeft aangezien zw test ook negatief is.

19. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Vervelend meid:(

Voordat ik zwanger raakte van m'n eerste had ik ook een hele lange onregelmatige cyclus. Ik werd eens in de drie maanden ongi. Na een half jaar was ik het negatief testen en wachten op ongi zo zat dat ik weer aan de pil wilde. Ik moest een zw test doen van de ha en dan mocht ik dezelfde dag 'blind' beginnen met de pil (dus zonder eerst ongi te zijn).
    Was me die test knalposi, blerk al 6 wkn zwanger 😄

20. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Is je cyclus normaal altijd heel regelmatig?
    Het kan best zijn dat je lichaam ergens van in de war is.. Misschien nog extra stress buiten dit om ofzo? Je moet je nu niet te druk maken hoor!
    Ik snap wel dat je wilt weten waar je aan toe bent ;)

Deel Deze Pagina