zie ik spoken, of wil ze echt wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door haring, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haring

haring Niet meer actief

Sinds een paar dagen komt mijn vriend thuis met vreemde verhalen.
    Zo is er een vrouwelijke collega die hem aanspreekt met vragen naar de bekende weg zeg maar.
    Eergisteren kwam ze naar mijn vriend toe en zei ze dat ze ging stoppen met dit werk, en dat ze mijn vriend ging missen..... heel vreemd, op een hoi of doei na heeft hij nooit echt met haar gepraat. Tot deze week dat ze steeds naar hem toe ging..
    Vandaag hoorde mijn vriend haar ook praten met een baas waarop onze straatnaam viel...kan natuurlijk allemaal toeval zijn, maar ik vind het net iets te vreemd...
    Ze had zelfs mijn vriend uitgenodigd om een keer samen koffie te drinken met hem bij haar thuis...
    Ik vind 't allemaal maar raar. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ...

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik vind er niks van. Ik ken ze niet. En jij krijgt verhalen uit de tweede hand. Ik zou als ik jouw vriend was niet van die vage verhalen de wereld in helpen.

3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik ben een beetje bezitterig aangelegd, dus ik zou hier niet blij van worden en het eerlijk gezegd een beetje raar vinden... Die koffie bijv., je nodigt (meestal) niet iemand uit waar je verder niet/nauwelijks mee praat, out of the blue. Hoe heeft je vriend gereageerd dan? Ik zou not amused zijn en toch wel een blij met de mededeling dat ze met het werk ging stoppen, gewoon omdat ik zou vinden dat het een rare bijsmaak heeft.

4. haring

haring Niet meer actief

Vind 't zelf dus ook echt geen fijn idee...gelukkig ben ik dus niet de enige.
    Mijn vriend heeft er helemaal niet op gereageerd en wil er ook niks van hebben..
    Gister kwam ze ook naar hem toe en vroeg ze of hij veel werk had....vind trouwens apart,ze doet 't zelfde werk dus weet echt wel van hoe of wat..... weet eigenlijk wel zeker dat ze meer van hem wilt...

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Dit zegt genoeg. Geen problemen zoeken die er niet zijn.

6. rums

rums Niet meer actief

Ik zou er niets achter Zoeken. Ik vertrouw mijn man hij mij. En zeker als ze nooit een woord met elkaar gewisseld heeft kan ik mij niet voorstellen dat er meer is.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    In het eerste gedeelte van je topic zou ik niks achter hebben gezocht.Tweede deel waarin je zegt dat ze je vriend heeft uitgenodigd bij haar thuis vind ik wel wat apart. Hoewel ik niet weet of zij een partner heeft? Als het de bedoeling is dat die dan ook gewoon aanwezig is dan zou ik het al minder vreemd vinden.

8. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Het gaat er volgens mij niet om of zij wat wil maar hoe je vriend reageert.
    Als ze nog een X hem uitnodigd dan kan hij gewoon zeggen dat hij bij jou navraagt wanneer jullie samen kunnen 😜

9. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    In je 2e post zeg je dat je eigenlijk wel zeker weet dat ze iets van 'm wil.
    Wat ga je nu doen?

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja en dan wil ze wat, nou en? Er zullen altijd wel dames zijn die iets met je vriend willen (tenminste, daar ga ik van uit, je vindt 'm zelf ook lekker toch? :p). Als je vriend maar niet wil...

Je kan het moeilijk iemand kwalijk nemen dat ze vallen op de vent waar jij ook op valt toch?

11. haring

haring Niet meer actief

Niks natuurlijk :p kan er verder toch niks aan doen...

12. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook even benauwd krijgen, maar daarna zou ik het toch een eer vinden dat mijn man op waarde wordt geschat :D
    Het gaat er idd om wat je vriend doet, dat zij hem leuk zou kunnen vinden dat kan je helemaal begrijpen ;)
    Ik had op vakantie, op het strand, een paar meiden die overduidelijk achter mijn man aanzaten. Volgens mij hadden ze nog niet door dat ik erbij hoorde. Moet eerlijk zeggen dat ik er met een grote grijns naar heb zitten kijken. Hij vond het maar niks haha!

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat boeit het of ze iets van hem wil of niet? Zou mij echt helemaal niets interesseren, zou het zelfs erg grappig vinden als het wel zo zou zijn. Er zat ooit een keer een meid achter mijn man (toen vriend) aan, ik heb me bescheurd van het lachen!

Hij wil er niets van weten zeg je, je kunt hem alleen vragen of hij haar wil zeggen hem in vervolg met rust te laten.
    Maar eerlijk gezegd snap ik dat jaloerse gedoe nooit. Tenzij je geen goede relatie hebt, heb je er geen reden voor.

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Maar wel dat ze werk van hem maakt, terwijl ze weet dat hij bezet is.

Overigens kun je er verder volgens mij niks mee en dat hoeft denk ik ook niet. Je vriend is van het begin af aan open over de situatie en wil er niks van weten. Het lijkt me dat hij te vertrouwen is. Bovendien werkt ze er binnenkort niet meer, dus dan verdwijnt ze uit jullie leven. Opgelost.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Reageer dan niet.
    Ze vroeg het namelijk aan degenen die er wel een mening over hebben.

16. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Proberen mag wat mij betreft... 't Is wat anders als ze ts zou kennen. Maar alles kan kapot :p

17. Janna

Janna Fanatiek lid

Serieus???!!! :$ Jij vindt het oke om achter iemand aan te gaan waarvan je weet dat hij bezet is, zolang je zijn partner maar niet kent? Jij hebt er geen probleem mee om de relatie en het geluk van een ander kapot te maken?

18. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nu draai je het om... ze zegt dit niet eens :(

19. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij was het een grapje van Leraje ;)
    Boodschap ervan is (mijn interpretatie) hetzelfde als wat al eerder is gezegd: die vrouw kan wel iets willen, maar je vriend heeft er verder niks mee dus is er niet zoveel aan de hand.

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik draai het helemaal niet om. Ik zei dat je het die vrouw kwalijk kan nemen dat ze werk maakt van iemand die bezet is. In respons daarop zegt Leraje dat proberen mag. En ze voegt er aan toe dat alles kapot kan. Zou niet weten hoe ik dat anders kan interpreteren.

Deel Deze Pagina