Ik wil graag weten wie er ervaring heeft met de stripjes van Matcare en of die indroogstreepjes geeft??
De dipstick bedoel je? Ik heb wel eens hier gelezen dat ie soms indroogstreepjes geeft, maar dat dat dan te maken heeft met het niet juist uitvoeren van de test. Als je hem te lang in de urine houdt of voorbij het max-streepje gaat kan ie vals positief geven. Heb je er eentje gedaan dan?
Volgens mij is een indroogstreepje alleen een indroogstreepje als deze wit, geel of grijs is... en dus niet roze (of blauw zoals bij bijv een etos-test) Als hij licht roze is zou ik zeggen..test over een paar daagjes weer! Heb je nog andere testen in huis? kv 2v5?
Volgens mij blijft Matcare helemaal wit als die negatief is ik heb er geen indrooglijntjes op gezien Matcare is een goede en betrouwbare test
Dank jullie wel meiden, nee heb ze nog niet gekocht maar zag ze wel super voordelig in de webshop staan. Heb zelf alleen ervaring met de normale mat care maar deze stripjes waren veel voordeliger dus dacht als die nu ook goed zijn dan kan ik ook die kopen...
Goede testen en lekker goedkoop. Heb nog nooit een vals positieve test gehad of indroogstreepjes. Heb ook net de aanbieding gekocht, 9 testjes voor 10 euro. Heb er al heel wat versleten en hij blijft toch echt positief
volgends mij kan iedere test indroogstreepjes hebben denk ik.. maar welke site is dat dan hihihihih...
heb zelf bij de eerste zwangerschap matcare gebruikt en heb nooit vals positief getest (en heb er wat versleten hoor) De enige keer dat ik positief testte was toen ik(eindelijk) zwanger was Het is alleen inmiddels al wel een paar jaar geleden..
Heb deze ook gebruikt toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik bleek toen wel al bijna een week overtijd te zijn, toen ik testte dus weet eigenlijk niet hoe gevoelig deze Matcare dipsticks zijn. Woensdag (voor 18:00) heb ik ook 9 tests gekocht, maar nog steeds niet binnen. Hopelijk vanmiddag, dan kan ik eindelijk testen! Weten jullie hoe gevoelig (hoeveel HCG) deze zijn? Mijn tests van KV 2v5 waren woensdag negatief. Dolce