duidelijk toch? en als je het nog zekerder wil weten test je op je nod dag met een digitale van CB die zegt zwanger of niet zwanger.. iig gefeliciteerd!
Misschien ga ik dat inderdaad doen maar ik denk dan dat ik de cb met indicator zou willen proberen. Ben nog nooit zover gekomen dat ik die zou kunnen gebruiken en ben zo benieuwd wat die dan aangeeft. Dan maar even diep in de buidel tasten, pff wat zijn die duur. Oh en bedankt allemaal voor de felicitaties, heel lief (en onwerkelijk, en doodeng pfff). Net gyn gebeld en mag 3 aug al komen voor een echo (ivm mk vorige zwangerschap mag ik nu wat eerder). Da's al over 3 weken, yes.
Van harte gefeliciteerd ja die CB indicator die gaf bij mij eerst 2-3 aan en 4 dagen later 3+ dus dat is 5 weken of meer dus ik telle vanaf 5 weken want dat is dan wel t minste! had ik een echo wordk 3 dagen terug gezet dus die indicator klopte bij mij niet, denk dat ik teveel hcg had maargoed houd er rekening mee da tt maar een berkeneing is en dat het woordje zwanger/niet zwanger wel 99% is. misschien wist je t al dan hebik niets gezegt! liefs en geniet
ik had hem zonder die indicator...kon zelf wel berekenen hoever ik was.. en die zonder die indicator zitten er 3 in..en die met geloof ik maar 1.. ja duur zijn ze ja..maar ach...je hebt het er voor over he En ik vond het gewoon leuker om te zien, zwanger ipv een suf streepje
Duidelijk positief meid. Gefeliciteerd! Ik denk dat je test duidelijk genoeg is voor de clearblue digitaal met of zonder indicator
Ik heb de cb met tijdsindicator besteld bij testjezelf.nu en daar doen ze hem uit assortiment en dus was hij niet zo duur Misschien een tip haha en nu niet allemaal tegelijk gaan bestellen he?
Zo, inmiddels ben ik tig testen verder en begin ik toch echt langzaamaan te geloven dat ik zwanger ben haha. Vanochtend even lichte paniek omdat m'n kv test met ochtendurine ietsje lichter was dan die van gisteren. Maar vanmiddag nog 1 gedaan met en die was echt knalroze! Ook een CB met indicator gedaan en die gaf meteen zwanger aan en even later 1-2 (en dat klopt natuurlijk). En dat allemaal 3 dagen voor NOD, pfew. Vanmiddag moest ik even bij prenatal zijn voor een drinkbeker voor m'n dochter en toen zag ik die hele kleine ieniemienie-baby-pakjes en toen sprongen echt de tranen in m'n ogen.......wij krijgen nog zo'n lief klein mensje.
Gefeliciteerd meid. Herken het wel hoor, dat voor je NOD testen. Ik teste vorigjaar een week voor mijn nod al positief, superlicht lijntje, maar wel duidelijk. Zo onwerkelijk, en nu, nu is die kleine bink alweer 5,5 maanden. Het gaat hard. Geniet er lekker van meis!