Hallo dames! Ik heb een vraagje, ik had gister een lichte positieve test van het huismerk van de Dirx drogist. Vandaag heb ik met de Clearblue digital getest maar die gaf gelijk een dikke 'niet zwanger'. Nu heb ik weleens gehoord dat die meer HCG nodig heeft. Klopt dat? Weten jullie er iets van? Groetjes!!!!
Clear Blue digitaal heeft idd meer HCG nodig. In 2004 deed ik die digitale (zonder indicator die was er toen nog niet haha, zaten 3 teststaafjes bij) en gaf aan niet zwanger. Terwijl gewone Clear Blue wel positief was. Inmiddels is meisje alweer bijna 6!
Ik heb gehoord dat de test met de week-indicator minder HCG nodig heeft dan de test die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft. De zwanger/niet zwanger test kan volgens mij echt pas vanaf de NOD. Dus die heeft aardig wat HCG nodig. Aan je banner te zien dus nog even 3 dagen wachten met die test
Ok dank je wel voor je antwoord. IK word hier zo onzeker van he. Terwijl ik wel kwaaltjes heb enzo. Ik wacht het even af. Ik test van het weekend wel met een gewone test, pas met een knalstreep pak ik de CB weer.
Ja, ik wil het ook zo graag weten. Maar bedankt voor je antwoord! We zullen toch echt nog even 3 dagen moeten wachten.
Hey meid, De CB digi zonder indicator heeft geloof ik 100... (weet de eenheid niet) nodig. Dus voor een prille zwangerschap is dat al best veel. De meeste andere tests hebben maar 25 nodig. Er is nog hoop!!!