ik snap het niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door staffies, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Ik had op 29-12 een positieve ovulatietest dus die middag geklust en savonds nog een keer een test gedaan en weer een knaller maar niks gedaan en net vanmiddag weer een test gedaan en weer een knaller en wel nog geklust vanmiddag voor de zekerheid maar snap er helemaal niks meer van ik heb gewoon 3 knallers achter elkaar en allemaal op dezelfde tijd gedaan niet teveel gedronken van tevoren dus ben benieuwd naar mijn test van vanavond ... Weet iemand hoe dit kan want zie altijd bij andere maar 1 knaller dus vind dit zo raar..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welk merk ovutesten gebruik je?

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Die van sensitest en die 2 eerste waren gewoon heel licht en nu daarna 3 knallers maar ga vanavond nog eens testen en kijken wat die dan doet...we hebben nu al 3 dagen geklust dus hoop dat het goed is want ik ben vandaag niet zo lekker maar hoop morgen wel weer en dan proberen om nog een keer te klussen ..

4. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Net weer een test gedaan en die is nu veel lichter dus zal wel kloppen hoop ik...en wij hebben vanmiddag nog geklust is dat voldoende we hebben nu 28-29 en 30 geklust en op 29 was de ovulstietest positief en vanmiddag ook nog en toen hebben we ook nog gedaan ..

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zou voor de zekerheid morgen ook nog doen....gewoon omdat je ei springt nadat je een positieve test hebt..(je hebt wel al voorraadje klaar liggen van binnen ;))

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je hebt goed geklust hoor!;)
    Maar een keertje extra kan natuurlijk helemaaaaal geen kwaad. Hihihi:D

Deel Deze Pagina