haha ben onzeker omdat ik het niet verwacht had. De iui ging niet door dus is natuurlijk gebeurt. Deze test heeft de hele dag gelegen he,dus niet direct zo'n streep. spannend hoor
jeutje moet gewoon de zonnebril erbij opzetten zeg zo'n felle streep is het. Dit is echt duidelijk een zwangerschap hoor meis. Ben benieuwd hoeveel het er zijn
Brr hoop op 1 of 2 Als het er 4 zijn kan je me weggooien nee geintje zal daar ook blij mee zijn hoor maar zal wel even moeten slikken... Ineens 5 kinderen. Ga morgen nog een keer testen en het ziekenhuis bellen voor een vroege echo
Ja maar deze testen hebben ook een langere nawerktijd. Of hoe je t ook wil noemen haha.. 5ling hahaha
hahaha dat zou wat zijn zeg. Heb je al kans op een vierling en zal er 1tje ook nog delen als een 2ling waardoor het een 5 ling is hahaha
Woooow die knal even ineens van het scherm af!!! Nou ik ben heel benieuwd of het een meerling is hhihi wat een spanning
Wat een knaltest! Mocht je nog wel zelf aan de slag van het ziekenhuis? Ik had een keer 28 eitjes en de iui ging toen niet door en mochten het ook zeker niet zelf proberen