Ooh dan zou je dit keer wel een langere cyclus krijgen dan de afgelopen maanden. Ik zou het toch in je achterhoofd houden dat mogelijk je nod pas over een dag of 10-14 is.
Balen heb je wel grklust afgelopen dagen.? Want wat. Rogijuli zegt kan zeker kloppen... Ik hoop dat het snel raak is.
Nou ondertussen zitten we op dag 47 vd cyclus... bah, wordt er beetje moe van. Weet nie zo goed wat ik er mee moet...
Hi Ondertussen zitten we op dag 56 vd cyclus nog niks noppes nada Wel zete borsten al anderhalve week (afgelopen dagen meer pijn gaan doen) Tis al twee en halve week geleden dat testje lichtpositief was Wat zouden jullie doen? Nog afwchten? Nog testje doen of gyn bellen, want zwanger worden schiet zo niet echt op
Je hebt helemaal niet meer getest? Ik zou dan inderdaad even een testje doen. Je zou verwachten dat als die test van 2,5 week geleden heeft gereageerd op je eisprong en je toch zwanger bent je nu al wel een positieve test zou krijgen. Succes!
Ik heb tussendoor ook eens een cyclus van 54 dagen gehad, irritant want je houdt steeds hoop dat je misschien zwanger bent. Uiteindelijk dus ongesteld geworden. Naar aanleiding hiervan heeft huisarts me doorverwezen naar gynaecoloog. Misschien ook een idee voor jou?
27-9 kan dus lh piek zijn geweest. Dan is je ei op 29-9 geweest en zit je nu op 13 dpo en dus nog 2 dagen voor nod bij een gemiddeld lf van 14 dagen. Als de test idd op je eisprong/lh piek reageerde zou je dus morgen/overmorgen ongi gaan worden.
@aadeebee ik loop al sinds mn 21/22e bij de gyneacoloog Ben er in maart geweest om mijn spiraal te verwijderen In juni geweest voor controle en wilde zelf toen nog niet de molen in, maar als mn komende cyclussen zo zijn dan zie ik er beeje tegen op. Misschien anders toch maar bellen voor eerder...
afgelopen dinsdag bij gyneacoloog geweest. heb Clomid gekregen, deze moet ik 5 dagen innemen... volgende week woensdag naar Fertiliteitspoli voor echo om te kijken of de eitjes goed groeien... ondertussen ook al vragenlijst binnen gehad voor een intake gesprek op de poli... ben benieuwd wat dit gaat brengen... Gyneacoloog dacht overigens aan een vroege miskraam... misschien ook goede uitleg voor de lange cyclus... to be continued