Nee sorry, typefout; had moeten staan: Zo'n LIJNTJE! Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel helemaal goed zit! Laat je 't morgen even weten? Ik duim voor 2 hele vette strepen!
Dank je, ik word zo vreselijk onzeker van al deze verhalen.........grrrrrrrr, terwijl mn gevoel zo erg zegt dat ik wel zwanger ben. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger! bedankt Roosje!
Maar hij is wit... En meid, ik heb hem 3 keer gehad.. 3 Keer niet zwanger.. (dezelfde cyclus). Maar niet getreurd, je zit nog voor je nod. Je kan echt nog genoeg posi testen krijgen, alleen 1 tip. Gebruik een ander merk!
Sorry, maar dit ziet er exact hetzelfde uit al het bekende 'indrooglijntje' van sensitest. En die verschijnen al binnen de afleestijd. Ik ben niet de enige die met zo'n streep toch echt niet zwanger was. Dus de volgende keer zou ik testen met een andere test.
Weet je...........we zullen wel zien, morgen een testje met Mat Care en als die ook zo een lijntje vertoont ga ik er toch wel weer wat meer in geloven! Ga nu naar de sportschool, mn frustraties eruit sporten! Hahahaha t Lijntje is trouwens net zo paars als de controlestreep! mss komt ie wit over op de foto, maar hij is wel degelijk paars.
Alleen een heeeeeeeeel vaag lichtroze streepje.. Maar die is niet op de foto te krijgen zo licht. Zondag weer een testje
ik ben bang dat ik niet veel kan zien.... gewoon over 3 dagen ofzo nog eens testen als je zwanger bent moet je hcg verdubbeld zijn dan
en? al getest? doet me overigens niet zo goed te lezen dat sensitest van die 'valse" lijntjes geeft! ik heb er gisteren namelijk besteld voor áls ik ze weer mag gebruiken!
hoi robine, ik heb dus ook al 3 testen gehad met zo'n streepje,dacht ook dat die positief was,heb bloedtest gedaan en een echo en die waren beiden negatief nu moet ik nog 2 weken wachten,als de duiveltjes dan nog niet zijn gekomen,krijg ik weer een echo, dus ik zou als ik jou was ff naar de ha gaan,en een bloedtest laten doen.
Nou mat care heeft t dus niet gedaan vanmorgen! Echt heel vervelend deze onzekerheid! En dan die Sensitest tot 4x toe zo een lijntje! Nogmaals heb alle zwangerverschijnselen, geen ongesteldheid en 4 positieve tests van Sensi en 3 negatieve van Mat Care! Om gek van te worden. Ik hou ermee op. Zie t allemaal over een weekje wel weer. Alle tests zijn ook op dus dat scheelt. Volgende week naar de HA als er nog niks is veranderd qua ong. Meiden ik hou jullie op de hoogte. Trouwens erg vervelend als de Sensitests zulke streepjes geven.........geeft toch een heel vertekenend beeld als t niet blijkt te kloppen! Moeten uit de handel gehaald worden, dit klopt van geen kanten. Lafje:Kom jij uit Belgie? Bloedtests doen ze niet in NL. Balen dat t niks opleverde bij jou! Ik ga voor je duimen! Liefs
Nou ik heb al velen versleten van sensitest (wel dipstick altijd) maar die heeft mij nooit een streep gegeven...ook geen indroog hoor. Heb wel vorige maand 3 dagen achter elkaar licht lijntje op kruidvat test gehad maar steeds bleef sensitest wit. (heb geen aandelen hier in hoor ) Hoop het voor je meid! En dat ie er over een dag of 2, 3 van af knalt!
Mijn kruidvattestje gaf vandaag ook een heel licht streepje! Wel na 10 min ipv van 5, en t was geen verse ochtend urine, maar hij staat er toch, heeeeeeeeeel vaag!( Zie album!) Zien jullie em ook?