Dames, ik ben op 7 oktober gestopt met de pil en op 11 oktober eerste bloeding. Gelijk begonnen met ovulatietesten en volgens mij had ik hem op 1 november. Rondom de ovulatie hebben we het gezellig gemaakt op 30 oktober, en 1, 2 en 3 november. Volgens mijn eigen berekening zit ik nu op 3 dpo. Klopt dit? Lees ik de testen goed?
Welkom allereerst op dit forum! Je positieve ovulatietest is inderdaad 1 november. Je moet ervan uitgaan dat 24 tot 48 na je positieve ovulatietest je ei sprint. Dus je zit nu op ongeveer 2 of 3 dpo, dus je berekening is goed Liefs, LizzyLynn
Oke! Ik vond het wel opvallend dat ik zo snel na stoppen met de pil een eisprong heb gehad. Kan het ook een vals positieve zijn?
Dat durf ik eigenlijk niet zeggen. Zelf zitten wij pas in ronde 4 en in ronde 1 had ik 2 dagen een positieve ovulatietest, dus denk dat het wel goed zit hoor Deze ronde heb ik hem helaas niet kunnen vinden... dus afwachten maar helaas. Weet nu dus ook niet wanneer mijn NOD is
Ik heb de laatste pil ingenomen op 1 oktober. Vanaf 6 oktober kreeg ik de onttrekking bloeding. De nacht van 14 op 15 had ik mijn eisprong. 28e eerste menstruatie. Het kan dus allemaal heel snel gaan! Deze ronde komt mijn ei ook weer vanaf vandaag gezien op elk moment!
Wij zijn gewoon begonnen ja We hadden iets van, we zien wel waar het schip strand. Helaas niet meteen raak, maar we gaan gewoon vrolijk verder in ronde 2! Ik ga weer op het wacht bankje
Hmmm met zo'n duidelijke test ... waarom zou dat een vals positieve zijn? Normaal zal een ovulatietest enkel reageren als je een ovulatie hebt denk ik dan En er zijn veel meiden die hem echt niet zo duidelijk hebben als jou hoor De jouwe knalt er gewoon vanaf! Veel succes op het wachtbankje!! x