Spannend! Ik hoop het zo voor je... En ben mee benieuwd naar vandaag. Helaas kreeg ik op dit soort testen ook strepen zonder zwangerschap. Indrogers denk ik. Veel succes vandaag!!
Hallo dames, bedankt voor alle reacties en steun. Doet mij goed. Om een paar vragen te beantwoorden, ja ik weet zeker dat gister mijn nod was want wij krijgen iui en dus ook pregnyl. Dat hcg per persoon heel erg kan verschillen weet ik. Ik heb meerdere miskramen gehad en vorige ronde een MA. Sinds een half jaar wordt er bij mij iedere ronde hcg geprikt en deze lopen meestal wel op, maar niet verdubbeld na 2 dagen. Ik heb zojuist gebeld voor de uitslag en kreeg een assistente eraan met het inlevingsvermogen van een goudvis, wat kunnen mensen soms bot zijn De dokter was vandaag op cursus en heeft morgen zijn vrije dag. Ik moest dus nog maar even geduld hebben tot maandag want hij moet de uitslag eerst beoordelen... ik proberen duidelijk te maken dat ik het zsm wil weten en wij ruim 2,5 jaar bezig zijn enz enz.... Nee mevrouw, helaas, u moet echt maandag even terugbellen :x:x Ik heb ook het idee dat m'n menstruatie toch door gaat zeker, beetje zeurend gevoel in onderbuik en mijn rug, zo begint het meestal.. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties en allemaal veel succes met zwanger worden EN blijven. Liefs
Sjongejongejonge wat een nonsens dat ze je de waarde niet wil geven. Wat valt er te beoordelen aan 1 hCG waarde?!? Helemaal niks. Pas bij je tweede of derde meting kan een arts ergens naar kijken. (hoewel je ook prima zelf de verdubbelingstijd uit kunt rekenen, maar goed) Was dit de huisarts of de gyn in het ziekenhuis? Ik vind het echt bezopen! Gaan ze jou (met jouw geschiedenis) 3 dagen in de stress laten zitten?! :x:x
Ik zou ernaartoe gaan en gewoon opeisen dat ze je de waarde geven, wat een onzin zeg wie denken ze wel dat ze zijn.
Bedankt dames, ik baal er echt ontzettend van. Zit op het werk, tranen jn m'n ogen, enorme frustratie... Dit was de huisarts. Als ik bloed moet laten prikken waar ik onder behandeling ben moet ik ruim 1 uur rijden, dus laat ik dit doen bij het ziekenhuis hier... Maar eigenlijk weet ik sowieso dat het niet gelukt is. Ik ken mijn lijf ondertussen zo goed... Nu krijgen we gesprek over ivf en wanneer ik kan starten, ik hoop zsm...
Kan de assistente vh zkh niet zeggen dat zij hem willen weten? Of dat je zelf zegt dat de gyn m wil hebben?
Ooohwww...Sharonmenzo....wat een nare reactie van die assistente...Misschien een idee om straks nog een keer te bellen in de hoop dat je een andere persoon treft? Of je man laten bellen...misschien neemt die goudvis hem wél serieus? Sterkte nog even...ik weet er alles van...en je weet...de aanhouder wint!!!